چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 45047
منبع : خبرگزاری فارس

ضرورت حل مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: باید تلاش کنیم تا مشکلات پروژه‌های مسکن مهر را حل کنیم و آنها را به پایان برسانیم.
ضرورت حل مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در استان قم
به گزارش قم نیوز، مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت دادن اختیارات به استان‌ها اظهار کرد: باید اختیارات زمین به استان‌ها واگذار شود، اکنون قوانین و بحث‌های مدیریتی مشکلاتی را در اجرای پروژه‌ها ایجاد کردند.

وی ادامه داد: در طول سال‌های مدیریتی ام مشکل توسعه کشور را در قوانین و مدیران دیدم، اگر جدیت به خرج بدهیم، می‌توانیم مشکلات استان قم را حل کنیم و امیدوارم که مشکلات به سرعت حل شود.

استاندار قم افزود: با توجه به عنایات وزارت راه و شهرسازی و همت و انگیزه مدیران استان باید تلاش کنیم تا مشکلات پروژه‌های مسکن مهر را حل کنیم و این پروژه‌ها را به پایان برسانیم، مدیران باید از امکانات و اختیارات خود برای اجرای پروژه‌هایی همچون مسکن مهر استفاده کنند.

صادقی با اشاره به مشکلات توسعه کشور اظهار کرد: در کشور دو مشکل اساسی قوانین و مدیران را داریم که این مشکلات مانع از توسعه می‌شود، قوانین و مدیران خودشان موجب ایجاد مشکلات می‌شوند و دستگاه‌های نظارتی هم توجهی به این مسائل ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدتی پیش در استان قم مشکل مالیات را داشتیم، اکنون هم با مشکل بیمه مواجه هستیم، در زمینه ساخت مدارس هم باید پیگیری زیادی را انجام بدهیم تا بتوانیم یک زمین با کاربری آموزشی را برای ساخت مدرسه در اختیار بگیریم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjayex.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما