قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف این جبهه انتخاب کاندیدا ریاست جمهوری نیست گفت: بالاخره یک فردی به عنوان کاندیدا ریاست جمهوری انتخاب می‌شود، اما هدف اصلی ما افزایش کارایی نظام جمهوری اسلامی است و رئیس جمهوری هم انتخاب می‌شود باید بتواند وضع موجود را تغییر دهد و اگر غیر از این باشد فرقی نخواهد کرد که چه کسی رئیس جمهور باشد.
"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" قرار است یک کار مردمی را آغاز کند/ هدف اصلی ما افزایش کارایی نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش قم نیوز،  علیرضا مرندی عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص برنامه این جبهه در آینده اظهار داشت: ما هنوز کار گسترده‌ای انجام ندادیم و قرار است یک کار مردمی را آغاز کنیم و جلسات و مجامع بزرگی هم در سراسر کشور توسط خود مردم تشکیل خواهیم داد.

وی افزود: ما در این جبهه فقط به دنبال اصولگرایی نیستیم، چرا که اگر اینطور بود با همان نام اصولگرایی فعالیت می‌کردیم، عده‌ای از مردم هم قرار است به ما بپیوندند و در انتخاب‌ها و تصمیمات شریک باشند.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف این جبهه انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری نیست تصریح کرد: بالاخره یک فردی به عنوان کاندیدا ریاست جمهوری انتخاب می‌شود، اما هدف اصلی ما افزایش کارایی نظام جمهوری اسلامی است و رئیس جمهوری هم که انتخاب می‌شود باید بتواند وضع موجود را تغییر دهد و اگر غیر از این باشد فرقی نخواهد کرد که چه کسی رئیس جمهور باشد.

مرندی گفت: الزاما قرار نیست در این جبهه فقط از اصولگرایان استفاده کنیم، ما به دنبال این هستیم که مردم در کارها دخیل باشند و تصمیم بگیرند، هدف ما تلاش برای کارایی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی، از بین بردن رانت و فساد و ایجاد خلوص اوایل انقلاب در مردم و مسئولان است، تا بتوانیم انقلاب را به جایگاهی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی در پایان اظهار داشت: ما در راه رسیدن به این اهداف از هرکس که بخواهد ما را همراهی کند استقبال می‌کنیم اگر اصولگرا باشد و بیاید قدمش روی چشم، اصلاح‌طلب متدین باشد همینطور و از دیگر گروه‌های مردمی هم باشد استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchivnk.23nmqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما