پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 45083
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

مجموعه آيه‌هاي اقتدار با حضور آيت‌الله نوري همداني در قم رونمايي شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم رونمايي از طرح هاي كمپين آيه هاي اقتدار ويژه دهه بصيرت با حضور آيت‌الله العظمي نوري همداني در سالن اجتماعات دارالشفاء قم برگزار شد .
مجموعه آيه‌هاي اقتدار با حضور آيت‌الله نوري همداني در قم رونمايي شد
به گزارش قم نیوز، مجموعه طرحهاي آيه‌هاي اقتدار با حضور آيت‌الله حسين نوري همداني پيش از ظهر امروز در همايش حوزه انقلابي، پشتوانه علمي، معنوي و سياسي نظام اسلامي در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء رونمايي شد.

اين طرحها در مورد ايام دهه بصيرت است كه به همت اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم طراحي و چاپ شده است.

حميد رضا عابدي مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم در حاشيه مراسم رونمايي از مجموعه‌هاي آيه‌هاي اقتدار در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌هاي اين مجموعه توسط جوانان انقلابي با محوريت انقلاب اسلامي طراحي شده و از امروز به صورت گسترده در شهر مقدس اكران خواهد شد.

وي ادامه داد: مجموعه‌هايي شبيه مجموعه آيه‌هاي اقتدار كه توسط تعدادي از جوانان و گرافيست‌هاي انقلابي طراحي مي‌شود را در مناسبت‌هاي ديگر هم خواهيم داشت.

مديركل روابط عمومي و بين الملل شهردار قم در پايان خاطرنشان كرد: از اين به بعد در سطح شهر براي طرح‌هاي تبليغاتي ويژه مناسبت‌ها از مجموعه‌هاي طراحي شده توسط جوانان انقلابي علاقمند به فضاهاي تبليغاتي و گرافيكي استفاده خواهيم كرد تا ديگر كارهاي سليقه اي و اغتشاشات بصري كه قبلا در شهر بود را شاهد نباشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjtyex.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما