جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 45106
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام بوکسورهای قم به پنجمین فستیوال بوکس نونهالان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ بوکس استان قم از تمرین فشرده بوکسورهای قم برای کسب عناوین برتر پنجمین فستیوال بوکس نونهالان ایران خبر داد.
اعزام بوکسورهای قم به پنجمین فستیوال بوکس نونهالان ایران
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده ‌اظهار کرد: برای اعزام بوکسورهای قم به پنجمین فستیوال بوکس نونهالان ایران برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تا زمان برگزاری آن در بهمن ماه حدود یک ماه دیگر فرصت داریم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه فدراسیون بوکس میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت‌ بوکس استان گیلان واگذار کرده است، ابراز کرد: فستیوال بوکس نونهالان ایران با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی مدال‌آور در دو رده سنی زیر 13 و 14 ب انجام می‌رسد.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم عنوان کرد: فدراسیون بوکس برای برگزاری پنجمین فستیوال بوکس نونهالان در دو رده سنی به میزبانی گیلان از روز دوازدهم بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده است و این پیکارها به مدت چهار روز به میزبانی شهرستان صومعه سرا برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر استان برای حضور بوکسورهای خود در این دوره از مسابقات موظف است طبق سهمیه تعیین شده اقدام به اعزام نفرات کند زیرا هیأت‌ بوکس استان گیلان از پذیرش افراد اضافه معذور است و شرایط و قوانین پنجمین فستیوال بوکس نونهالان نیز اعلام شده است.

عباس‌زاده ابراز کرد: در این دوره از مسابقات تنها متولدین اول فروردین‌ماه سال 1381 تا بیست و نهم اسفند ماه سال 1382 به میدان می‌روند و دارا بودن اصل معرفی‌نامه ممهور به مهر اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌ بوکس استان قم برای هر بوکسور الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: همراه داشتن اصل شناسنامه عکس‌دار، کارت ملی، دفترچه آماتور، کارت بیمه ورزشی سال 1395 و رضایت‌نامه کتبی والدین همراه با گواهی اشتغال به تحصیل از جمله دیگر مدارک لازم برای حضور بوکسورها در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور است.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم افزود: مسابقات پنجمین فستیوال بوکس نونهالان ایران در اوزان منهای 5/38، 40، 5/41، 43، 5/44، 46، 48، 50، 52،‌ 54، 56، 59، 62، 65، 68، 72، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم برای معرفی عناوین برتر این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

وی یاد آور شد: ورود تیم‌ها به مکان برگزاری مسابقات یعنی شهرستان صومعه‌سرا تا روز دوازدهم بهمن ماه انجام می‌شود و در جریان برگزاری رقابت‌ها، بوکسورها در سه راند دو دقیقه‌آی با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر قوانین فدراسیون جهانی بوکس رقابت می‌کنند.

عباس‌زاده بیان کرد: معاینات پزشکی، وزن‌کشی و قرعه‌کشی اوزان مختلف روز سیزدهم بهمن ماه انجام می‌شود و عصر همان روز شاهد افتتاح مسابقات و شروع رقابت بوکسورها خواهیم بود، ضمن اینکه تیم استان قم بر اساس سهمیه‌ در نظر گرفته شده با دو بوکسور و یک مربی در این فستیوال حضور می‌یابد.

وی در پایان اظهار کرد: البته استان‌های مازندران، گیلان به عنوان میزبان، گلستان، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، همدان و توابع تهران هر کدام با سه بوکسور و یک مربی در مسابقات این دوره حضور می‌یابند و سایر استان‌ها همانند قم دو سهمیه و یک مربی دارند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvydj.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما