کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان نخستين جشنواره پرچم منتشر شد

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 11 دی 1395 ساعت 12:30

قم نیوز: مدير عامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم از انتشار فراخوان نخستين جشنواره پرچم در سه بخش نقاشي كودك و نوجوان، عكس و پوستر خبر داد.


به گزارش قم نیوز،  مجيد رفيعي تاكيد بر نقش وحدت بخش پرچم و بيان اهميت و جايگاه ويژه آن در ايجاد همبستگي و يك‌دلي شهروندان و توجه به پرچم به عنوان مهم‌ترين نشان ملي كشوراز اهداف اين جشنواره برشمرد.

مدير عامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم توجه به كاركردهاي پرچم به عنوان يك نماد بصري و مفهومي در حيات اجتماعي و زندگي روزمره شهروندان را حائز اهميت دانسته و در ادامه با اشاره به مهلت تحويل يا ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره افزود:مهلت بخش نقاشي كودك و نوجوان تا ۱۰ بهمن ماه و بخش عكس و پوستر تا ۲۵ بهمن ماه سالجاري خواهد بود.

وي با اشاره به بخش عكس اين جشنواره، اظهار داشت : تمام شهروندان مي توانند در اين بخش با در نظر گرفتن شرايط آن شركت كنند.

مدير عامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم ادامه داد: در بخش عكس صرف ‌نظر از زمينه‌هاي گوناگون مفاهيم ارزشي كه در آن بايد رعايت شود‌‌، بايد پرچم را به طور مشخص محور و در مركز توجه خود قرار دهند و شركت‌كنندگان مي‌توانند حداكثر ده عكس را به صورت تك عكس به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

رفيعي با اشاره به مقررات بخش عكس نخستين جشنواره پرچم، اظهار داشت:آثار ارسالي مي‌بايست به صورت فايل ديجيتال، در فرمت JPG و با وضوح ۳۰۰ DPIو با حداقل ابعاد ۴۰×۳۰ سانتي‌متر بر روي لوح فشرده CD يا DVD به نشاني دبيرخانه جشنواره ارسال و يا به صورت حضوري تحويل داده شود.

وي با اشاره به بخش پوستر اين جشنواره، اظهار داشت: هنرمندان گرافيست مي توانند آثار خود را در اين بخش حداكثر تا ۲۵ بهمن ماه به دبيرخانه اين جشنواره به نشاني خيابان شهيد دل آذر، ابتداي ناصر ديوان، بوستان شهداي آذر،اداره هنري سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم تحويل دهند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45114

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45114/فراخوان-نخستين-جشنواره-پرچم-منتشر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir