يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 45146
منبع : خبرگزاری فارس

شرکت برق حذف شبکه هوایی توزیع را در برنامه خود قرار دهد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شرکت برق باید برنامه‌ریزی در حوزه حذف شبکه هوایی توزیع داشته باشد، گفت: کشورهای دیگر در این بخش خیلی جلو هستند و ما هم باید در این زمینه حرکتی جدی داشته باشیم.
شرکت برق حذف شبکه هوایی توزیع را در برنامه خود قرار دهد
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب شنبه شب در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمانی شهید باکری برگزار شد، با اشاره به وضعیت سیمای شهری در قم و نقش تاسیسات برق در مشکلات منظر شهر اظهار کرد: ما باید ببینیم چند سال دیگر شاهد حذف تیرهای برق خواهیم بود و باید الان برنامه ریزی در این بخش داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت برق باید برنامه ریزی در این حوزه داشته باشد افزود: کشورهای دیگر در این بخش خیلی جلو هستند و ما هم باید در این زمینه حرکتی جدی داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: زمانی که خطوط گاز از زیر شهرهای ما عبور کرد همان موقع شهرهای بزرگ دنیا این کار را ممنوع کردند و هنوز ما به همان شکل عمل می‌کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف خاطرنشان کرد: در تبلیغات بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم و باید در این بخش که بسیار مهم است کاری جدی صورت گیرد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سرمایه گذاری کمی در اطلاع رسانی به مردم در خصوص اصلاح الگوی مصرف صورت گرفته است تصریح کرد: در این بخش مشکلات زیادی وجود دارد و بسیاری از افزایش مصارف به همین خاطر است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه استفاده از انرژی خورشیدی باید حرکت گسترده‌تر صورت گیرد گفت: همچنین باید برای دکل‌های برق شهر فکری اساسی شود که این مساله مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

سعادت طلب با اشاره به عبور برخی زیرساخت‌های برق کشوری از داخل شهر قم گفت: شاید بسیاری از این دکل‌ها برای شهر قم نباشد و عبوری برای کل کشور است و همین طور که با عبور ریل از داخل شهر مخالف هستیم باید با این مساله هم مقابله کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmvex.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما