دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 45200
منبع : خبرگزاری فارس

بسته خدمات حمل و نقلی در حوزه‌های مختلف شهری تدوین شود

قم نيوز : قم نیوز: مشاور عمرانی استاندار قم با تاکید بر اینکه باید بسته خدمات حمل و نقلی در حوزه ریلی، اتوبوسی و ... داشته باشیم، گفت: باید به سمت کاهش عمر ناوگان برویم تا مردم رغبت بهتری به بهره‌گیری از خدمات داشته باشند.
بسته خدمات حمل و نقلی در حوزه‌های مختلف شهری تدوین شود
به گزارش قم نیوز، محسن صابری مقدم ظهر امروز در جلسه اصلاحیه بودجه 95 و تدوین بودجه سال 96 سازمان‌های تابعه شهرداری قم با اشاره به میزان مسافران بین شهری قم خصوصاً در محور کاشان اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که ما در خصوص بحث تبادل مسافر در شهر داریم این است که امکانات لازم خصوصاً برای روستاها و شهرهای اطراف ارائه نمی‌شود.

وی گفت: اگر در آینده عماریاسر به کمربندی امیرکبیر و جاده گرمسار متصل شود دیگر تردد به میدان 72 تن کاهش یافته و در حوزه خدمات‌رسانی به مسافران خصوصاً در محور مرتبط با کاشان با مشکل مواجه خواهیم شد.

مشاور عمرانی استاندار قم با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی قطارهای حومه‌ای قم گفت: برنامه راه‌اندازی قطار حومه‌ای به سمت کاشان داریم که از ایستگاه جمکران انجام خواهد شد و با این کار نیاز است به بحث حمل و نقل عمومی توجه بیشتری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید بسته خدمات حمل و نقلی در حوزه ریلی، اتوبوسی و... داشته باشیم، گفت: باید به سمت کاهش عمر ناوگان برویم تا مردم رغبت بهتری به بهره‌گیری از خدمات داشته باشند.

صابری مقدم با تاکید بر اینکه احتمالاً در آینده با توسعه محور عماریاسر میدان 72 تن از کاربری فعلی خود خارج شود، تصریح کرد: باید به این سمت برویم که میدان 72 تن را با روش‌های دیگر ساماندهی کرده و با کسانی که از قانون تخطی می‌کنند، برخورد کنیم.

وی با تاکید بر ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه حمل و نقل خاطرنشان کرد: با این کار هم مشکل زمان مردم حل خواهد شد و هم ساماندهی محورهای تردد شهری را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcawuny.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما