کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مکارم شیرازى:

آیت‌الله شرعی در مبارزه با مفاسد اخلاقى و شرعى کوتاهى نمى‌کرد

خبرگزاری فارس , 14 دی 1395 ساعت 9:33

قم نیوز: آیت‌الله مکارم شیرازى با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله شرعی را تسلیت گفت و بیان کرد: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقى و شرعى هیچگاه کوتاهى نمى‌کرد.


به گزارش قم نیوز،  در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: با نهایت تأسف خبر فقدان عالم ربانى حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد علی شرعی(رحمة الله علیه) را دریافت داشتیم. آن فقید سعید از پیشگامان انقلاب و عضو فعال جامعه مدرسین و از افراد بسیار پرتلاش بود و در راه انقلاب، لحظه‌اى از تلاش باز نمى‌ایستاد و دلسوزانه و پیوسته در فکر پیشرفت انقلاب اسلامى بود.

در این پیام تصریح شده است: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقى و شرعى هیچ گاه کوتاهى نمى‌کرد. به همین دلیل مرحوم آقاى شرعى اصرار بر تأسیس دانشکده پزشکى مخصوص خواهران داشت و موفق به انجام آن شد، هرچند مدتى بعد مخالفان بر سر راه آن موانعى ایجاد کردند.

در این پیام آمده است: اینجانب این فقدان اسفناک را به جامعه محترم مدرسین و همه دوستان و علاقمندان ایشان مخصوصاً بیت شریفشان صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم و علو درجات براى آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای همه بازماندگان، به ویژه فرزندان محترم ایشان از درگاه خدا خواستارم.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45212

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45212/آیت-الله-شرعی-مبارزه-مفاسد-اخلاقى-شرعى-کوتاهى-نمى-کرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir