سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 45214
منبع : خبرگزاری شبستان
آیت ‌الله حسینی بوشهری:

مردم قم در ۱۹ دی گوشه ای از قدرت مردمی را به رژیم شاه نشان دادند

قم نيوز : قم نیوز: معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم قم در قیام تاریخی ۱۹ دی موفق شدند تا گوشه ای از قدرت خود را به رژیم شاهنشاهی نشان دهند که این بسیار امر مهم و روز حماسی به شمار می آید.
مردم قم در ۱۹ دی گوشه ای از قدرت مردمی را به رژیم شاه نشان دادند
به گزارش قم نیوز، آیت‌ الله سید هاشم حسینی بوشهری، دوشبه شب (13 دی) در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فرارسیدن 19 دی ماه گفت: باید از فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کردو این شورا همواره به دنبال حفظ شان قم است.

وی گفت: اراده تعیین کننده سرنوشت است و هر چه اراده قوی تر باشد می تواند بر مشکلات غلبه کرده و سرنوشت بهتری را برای انسان رقم بزند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کشور ما در میان آتش و فتنه دشمن قرار دارد و با این وجود به یک جزیره امن تبدیل شده که کشور ما با تکیه بر آرمان های شهدا مسیر تعالی را دنبال کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به حوادث تلخ زمان شاه گفت: در آن دوران ماموران ساواک هر شب طلاب را دستگیر و شکنجه می دادند و التهاب و نگرانی به خوبی در جامعه احساس می شد.

وی با اشاره به حماسه تاریخی 19 دی گفت: مردم با ایستادگی در برابر دشمن و حضور در خیابان ها مشت محکمی بر دهان رژیم شاه و ساواک زدند.

امام جمعه قم گفت: زمانی که بازاریان و اقشار مختلف مردم حضور طلاب را دیدند به خیابان ها آمده و از آنها دفاع کردند و همین حضور جرقه های انقلاب را زد.

 معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم قم در قیام تاریخی 19 دی موفق شدند تا گوشه ای از قدرت خود را به رژیم شاهنشاهی نشان دهند که این بسیار امر مهم و روز حماسی به شمار می آید.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: هر ساله همزمان با این روز مهم مردم قم با مقام معظم رهبری دیدار می کنند که این دیدار باید همانند همه ساله آبرومند و مثال زدنی باشد.

وی افزود: این دیدار باید باشکوه برگزار شده و سرود حماسی که قرائت می شود باید دارای پیام های مطلوب باشد که اینگونه بوده و جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfj0dj.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما