?>?> قم نیوز - لزوم افزايش پل هاي عابر پياده مكانيزه شهر قم - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم افزايش پل هاي عابر پياده مكانيزه شهر قم

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 14 دی 1395 ساعت 14:30

قم نیوز: معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهردار قم بر لزوم افزايش پل هاي عابر پياده مكانيزه شهر تاكيد كرد.


به گزارش قم نیوز،  عليرضا قاري قرآن در جلسه بررسي بودجه سال ۹۶ و اصلاحيه بودجه سال ۹۵ سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم، با اشاره به وضعيت پل‌هاي عابر پياده شهر اظهار كرد: ضمن توسعه اين پل‌ها بايد به مساله مكانيزاسيون آنها نيز توجه جدي داشت.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهردار قم با تاكيد بر اينكه اتفاق ويژه اي در حوزه مكانيزاسيون پل‌هاي عابر پياده بيفتد خاطرنشان كرد: با پيش‌بيني لازم در قرارداد پيمانكاران به مساله مكانيزاسيون توجه شود تا شاهد افزايش استفاده از پل ها باشيم.

اميرعباس صفوي سرپرست اداره كل حمل و نقل و امور ترافيك شهرداري قم نيز در اين جلسه با بيان اينكه پيش بيني اجراي ۱۰ پل عابر پياده مكانيزه و نيمه مكانيزه در قرارداد شده است افزود: منتظريم تا به طور كامل پروژه‌ها اجرا شود بعد اجراي مكانيزاسيون داشته باشيم.

وي خاطرنشان كرد: يكي از مشكلات ما در شهر قم براي مكانيزه سازي پل‌هاي عابر پياده عرض كم پياده روها است كه نمي‌شود اجراي پروژه‌ها به درستي صورت بگيرد.

ابراهيم معتمدي قائم مقام شهردار قم نيز در اين جلسه با تاكيد بر مكانيزاسيون پل‌هاي عابر پياده شهر تصريح كرد: با هر شرايطي شده بايد پيمانكاران را مجاب كنيم كه به سمت مكانيزاسيون پل‌هاي عابر پياده بروند

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45225

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45225/لزوم-افزايش-پل-هاي-عابر-پياده-مكانيزه-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir