سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 45227
منبع : خبرگزاری فارس

تسلیت دانشگاه امام صادق (ع) به مناسبت رحلت آیت الله شرعی

قم نيوز : قم نیوز: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در اطلاعیه‌ای رحلت آیت الله حاج شیخ محمدعلی شرعی رحمةالله‌ را تسلیت گفت.
تسلیت دانشگاه امام صادق (ع) به مناسبت رحلت آیت الله شرعی
به گزارش قم نیوز،  دانشگاه امام صادق علیه علیه‌السلام در اطلاعیه‌ای رحلت آیت الله حاج شیخ محمد علی شرعی رحمه‌الله‌  را تسلیت گفت.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: ارتحال عالم مجاهد و مبارز دیرین ابوالشهید مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی شرعی رحمه‌الله‌علیه را به محضر صاحب‌الزمان (عج) رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و حوزه‌های علمیه قم و فارس تسلیت عرض می‌کنیم.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: خدمات و تلاش‌های ولایی و خالصانه آن مجاهد خالص در قبل و بعد از انقلاب در تأسیس و گسترش نهاد‌های حوزوی، تبیلغی، انقلابی امثال جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها،‌ مرکز مدیریت حوزه‌های خواهران، دادگاه انتظامی قضات،‌ ساخت مصلای عظیم قم، ‌شهرک مهدیه، ریاست ستاد انقلاب و دفتر حضرت امام در قم در اول پیروزی انقلاب و حرم حضرت سکینه در شام به تولیت آیت الله واحدی و همکاری بین حوزه و دانشگاه و دیگر عرصه‌های خدمت به امام و انقلاب و رهبری و چند دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی فراموش نشدنی است.

همچنین تاکید شد: دقت نظر آن عالم مجاهد و ولایی در مبارزه با فرق انحرافی و نحله‌های گمراه در همه عرصه‌های حوزه و بدنه انقلاب به‌ویژه در مبارزه با باندهای تبهکار و تروریست که در بعضی بیوت لانه کرده و خون به دل امام و امت کرده بودند، به همراهی اعاظمی چون آیت الله مهدوی کنی ، شهید قدوسی قدس‌سره ،‌ آیت الله مومن و دیگر اعاظم انقلاب آنان را به خار در چشم دشمنان منافق صفت داخلی تبدیل کرده بود. حشر با اولیاء طاهرینش علیهم السلام برای آن عالم عامل و تسلیت و تعزیت برای بیت شریف و بیوت وابسته و شاگردان و بازماندگان مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcja8ex.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما