کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضدانقلاب باز هم به‌سوی ترامپ دست دراز کرد

خبرگزاری فارس , 16 دی 1395 ساعت 16:00

قم نیوز: یک عنصر ضدانقلاب در تحلیلی ضمن طرح ادعاهایی در خصوص نقض حقوق بشر در ایران از دولت جدید آمریکا و کنگره این کشور درخواست کمک کرده است.


به گزارش قم نیوز، «سعید قاسمی نژاد»، بنیان‌گذار و دبیر کل همان تشکل ضدانقلابی است که پرچمدار اصلی نامه اخیر به دونالد ترامپ برای اعمال تحریم‌های سخت‌تر علیه جمهوری اسلامی ایران بود. وی اکنون در مطلبی که در اندیشکده «دفاع از دموکراسی‌ها» منتشر کرده، باز هم به سوی رئیس‌جمهور منتخب آمریکا دست دراز کرده است.او این‌بار به «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب آمریکا توصیه کرده تا نماینده ویژه حقوق بشر برای ایران تعیین کند.

قاسمی نژاد در این مطلب مدعی شد که  «حسن روحانی» رییس جمهور کنونی ایران قصد انتخاب مجدد در یک دوره دیگر را دارد و به همین دلیل دو هفته قبل از منشور حقوق شهروندی رونمایی و خبر آن‌را برای میلیون ها شهروند ایرانی از طریق پیامک‌های تلفن‌های همراه ارسال کرد. با این حال، قاسمی‌نژاد مدعی‌ست که این منشور نمی‌تواند نقض حقوق بشری  دولت روحانی را پنهان نماید.

نویسنده در بخشی دیگر از دونالد ترامپ و کنگره جدیدی آمریکا خواست تا رسیدگی  به اعمال حقوق بشری ایران را در دستور کار قرار دهند.

وی در بخشی از این  مطلب که با کمک  «توبی درشویتز» تهیه شده، به صراحت نوشت: راه‌های فراوان برای فشار وارد کردن به رژیم ایران وجود دارد و انتصاب نماینده ویژه آمریکا در زمینه حقوق بشر ایران و قرار دادن اشخاص و موسسات مجری نقض حقوق بشر در فهرست سیاه  از آن جمله است.

این عنصر ضد انقلابی که از چهره‌های حاضر در رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور می باشد، در خاتمه تحلیل خود آورده است: ترامپ متعهد شده که برخلاف دولت کنونی آمریکا چشمان خود را بر فعالیت‌های سرکش ایران نبندد و برجسته‌سازی موارد نقض حقوق  بشر ایران جایی خوب برای آغاز این مسیر است.

دو هفته قبل سی ضد انقلاب در نامه‌ای از ترامپ خواسته بودند تا ایران را تحریم نماید. این نامه حتی در محافلی که مخالفت‌های آشکاری با نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، انتقاداتی را برانگیخت.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45294

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45294/ضدانقلاب-باز-هم-به-سوی-ترامپ-دست-دراز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir