کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد:

پشتیبانی دفتر تبلیغات از ۱۰۰گروه فعال طلاب در فضای مجازی

خبرگزاری حوزه نیوز , 16 دی 1395 ساعت 13:30

قم نیوز: طلابی که در عرصه فضای مجازی فعالیت می کنند نوپا هستند و همانگونه که در تبلیغ سنتی مهارت ها و ویژگی های خاصی باید وجود داشته باشد در عرصه تبلیغ نوین نیز نیازمند یک رویکرد جدی هستیم.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی صبح امروز در دیدار اعضای برگزار کننده سومین همایش فضای مجازی با آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: تلاش این شورا در جهت رسیدن به فضای پاک مجازی است و در قالب همایشی که برگزار می شود سعی داریم که اذهان مردم و مسئولین را نسبت به این مساله روشن کنیم.

وی افزود: آیت الله العظمی مکارم شیرازی حساسیت خاصی روی مسایل مرتبط به فساد در فضای مجازی دارند و به همین دلیل در دفتر تبلیغات نیز 100 گروه طلبه را در عرصه فضای مجازی پشتیبانی می کنیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این زمینه یک کانال تلگرامی که در زمینه احکام فعالیت می کند دارای 50 هزار عضو است، ولی با همه کارهایی که انجام می شود نیز نمی توان از فسادهای فراوان در این فضا عبور کرد.

وی گفت: طلابی که در این عرصه فعالیت می کنند نوپا هستند و همانگونه که در تبلیغ سنتی مهارت ها و ویژگی های خاصی باید وجود داشته باشد در عرصه تبلیغ نوین نیز نیازمند یک رویکرد جدی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی تصریح کرد: در دفتر تبلیغات اسلامی نیز اولویت خاصی برای کار دراین عرصه داریم و به همین دلیل سعی کردیم  با چهره های متدین دانشگاهی و اجرایی که فعالیت های گسترده ای را در این زمینه دارند ارتباط ایجاد کنیم.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45295

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45295/پشتیبانی-دفتر-تبلیغات-۱۰۰گروه-فعال-طلاب-فضای-مجازی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir