پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 45297
منبع : پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ولایت مداری و بصیرت ملت ایران دشمنان را به شکست کشانده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران در جمع فرمانده هان بسیج ادارات استان قم گفت: بصیرت ملت ایران در حضور به موقع در صحنه و دفاع از ارزشها، ولایت فقیه ، نمایش عشق به اهل بیت (ع) ، عاشورا و فرهنگ ایثار تمامی نقشه های دشمنان را در فتنه 88 به شکست مبدل ساخت.
ولایت مداری و بصیرت ملت ایران دشمنان را به شکست کشانده است
به گزارش قم نیوز، سردار سید جواد هاشمی در این نشست که به مناسبت دهه بصیرت در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان برگزار شد افزود: بیداری و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و ایستادگی و پشتیبانی ملت با بصیرت ایران اسلامی در مقابل دشمنان اسلام و فریب خوردگان باری دیگر ثابت کرد که ملت ایران در مسیر شهدا بر ارزشهای اسلامی پایبند هستند.

وی اضافه کرد: تشکیل بسیج از همین نیروهای مردمی شکل گرفت و همین نیروهای مخلص و دغدغه مند با اراده های معنوی با تکیه بر رهبری امام خمینی (ره) انقلاب را به پیروزی رساندند، بسیجانی که همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی ، ولایت و ارزشها بوده اند.

سردار هاشمی ادامه داد: امروز درخشش حضور موفق و موثر بسیجیان در همه عرصه ها خودنمایی می کند، نقش بسیج نقش موثری است و دشمنان از این حضور بسیجیان که از بطن این مردم وفادار و ولایت مدار هستند، هراس دارند .

وی افزود: حضور نیروهای مردمی خداجو، مخلص ، وفادار به راه شهدا، ولایت مدار و با بصیرت است که باعث شده تا چهار دهه این انقلاب در برابر تمام فتنه ها ایستادگی نماید نیروهایی که از همان خرداد 42 تا 19دی 56 و پس از پیروزی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از آن تا امروز گوش به فرمان ولایت با حفظ وحدت انقلاب اسلامی را در مسیر تعالی قرار داده است، بطوریکه امروز انقلاب اسلامی امید و الگوی سایر ملتهای مسلمان و آزاده  می باشد.

در پایان این مراسم مسوول بسیج ادارات و اصناف استان قم از مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران با اهدای لوح سپاس تقدیر نمود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgux9t.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما