پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 45298
منبع : خبرگزاری مهر

تیم آتلیه طهران قم در خانه به دیدار فردوسی مشهد می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه طهران قم در هفتمین هفته از لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در مسابقه‌ای خانگی به دیدار تیم فردوسی مشهد می‌رود.
تیم آتلیه طهران قم در خانه به دیدار فردوسی مشهد می‌رود
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز دنبال می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه‌های ۲ گانه در هفته هفتم این مسابقات به میدان می‌روند.

تیم فوتسال آتلیه طهران که نماینده قم در گروه یک این مسابقات به شمار می‌رود امروز ششمین بازی این فصل خود را در قم برابر تیم فردوسی مشهد برگزار می‌کند.

آتلیه طهران در حالی از ساعت ۱۶ امروز پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم فوتسال فردوسی مشهد قرار می‌گیرد که با توجه به امتیازات از دست رفته در مسابقات پیشین، نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارد.

نماینده فوتسال قم در بازی قبلی خود در ماهشهر برابر تیم استقلال نوین این شهر با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و دومین شکست فصل را پس از واگذار کردن مسابقه برابر تیم فوتسال مقاومت در قرچک پذیرا شد.

این در شرایطی است که آتلیه طهران در ۲ بازی خانگی برابر تیم‌های پاس قوامین تهران و مبل کریمی البرز به پیروزی رسیده است و در یک بازی خارج از خانه در مازندران برابر منصف قائم شهر به تساوی رسیده است.

سید وحید غیاثی سرمربی تیم آتلیه طهران قم با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی تیمش برابر فردوسی مشهد در مسابقه امروز، مشکلات مالی را بزرگ‌ترین چالش پیش روی آتلیه طهران عنوان کرده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdch6ink.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما