جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 45315
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم

اجراي مانورآتش نشاني در شهرك صنعتي شكوهيه قم

قم نيوز : قم نیوز: مانور اطفاء حريق و امدادو نجات مركز آتش نشاني شهرك صنعتي شكوهيه با موفقيت انجام شد.
اجراي مانورآتش نشاني در شهرك صنعتي شكوهيه قم
به گزارش قم نیوز، اميرطيبي نژاد اظهارداشت: در راستاي تقويت روحيه آمادگي و همچنين ارتقاء سطح عملياتي نيروهاي انساني، مانور آتش‌نشانی شهرك صنعتي شكوهيه در غالب حریق واحدهاي صنعتي، نشت مواد سمي و اشتعال زا، هم افزايي عوامل آتش نشاني با همياران آتش نشان واحدهاي صنعتي ، محبوسی افراد داخل واحد و امدادو نجات برگزار شد.

وي با بيان اينكه سعي شده است با برگزاري دوره هاي منظم آموزشي و مانور قدرت عملياتي عوامل آتش نشاني حفظ و افزايش يابد تصريح كرد: با توجه به اينكه هر واحد صنعتي براي خود گروه امدادي و عوامل هميار آتش نشان دارد لازم است در شرايط عادي بين عوامل آتش نشاني شهرك و همياران واحدها تعامل و آموزش هاي ضروري انجام شود تا در صورت وقوع حادثه بتواند كارايي ها را افرايش داد.

طيبي نژاد در ادامه برگزاري دوره هاي آموزشي براي نمايندگان واحدهاي توليدي و همچنين عوامل آتش نشاني شهرك هاي صنعتي را مد نظر قرار داد و بيان داشت: در كنار برنامه هاي آموزشي لازم است واحدهاي صنعتي، خود نسبت به ارتقاء سطح ايمني ساختمان هاي خود اقدام و ضوابط ايمني ابلاغ شده توسط شركت شهرك هاي صنعتي را رعايت كنند.

وي با اشاره به حوادث رخ داده طي سال هاي اخير تاكيد كرد: يكي از مهمترين موضوعاتي كه ما در بحث حوادث و حريق با آن روبرو هستيم و در بسياري از اوقات سبب مي شود اطفاء و ايمن سازي حوادث را با كندي و سختي روبرو كند، ساخت و سازهاي غير قانوني در حريم 5 متر واحد هاي صنعتي است.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم در پايان از كليه واحد هاي صنعتي خواست با همكاري و مساعدت با مديريت Hse شركت شهرك ها و كارشناسان فني در احداث و ايمن سازي واحد خود از بروز هر گونه حادثه تلخ در اينده جلوگيري كنند زيرا همه ما قبول داريم كه پيشگيري هميشه از درمان بهتر و راحت تر است.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchmxnk.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما