جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 45322
منبع : پایگاه خبری پلیس
از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا

مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در دی ماه سال 95 به خدمت سربازی فراخوانده شدند

قم نيوز : قم نیوز: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 دی ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در دی ماه سال 95 به خدمت سربازی فراخوانده شدند
به گزارش قم نیوز، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان دی ماه 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال‌های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 دی ماه سال 1395 را دریافت کرده‌اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال 95 باید رأس ساعت 6 صبح روز یکشنبه 19 دی‌ماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان‌های کشور

کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ دی ماه سال 1395،باید راس ساعت 7 صبح یکشنبه 19 دی‌ماه به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند‌، می‌توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0mdj.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما