?>?> قم نیوز - زمانی که خیلی عقب‌نشینی کردیم 8 قطعنامه علیه ایران صادر شد/ آمریکا دنبال نفوذ در ایران است آقایان بحث کنسرت را مطرح می‌کنند - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی:

زمانی که خیلی عقب‌نشینی کردیم 8 قطعنامه علیه ایران صادر شد/ آمریکا دنبال نفوذ در ایران است آقایان بحث کنسرت را مطرح می‌کنند

18 دی 1395 ساعت 18:00

قم نیوز: رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: در اوایل سال 82 هیأت روحانی و ظریف با انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره کردند و در همان زمان که خیلی عقب نشینی داشتیم 8 قطعنامه علیه ایران صادر شد.


به گزارش قم نیوز، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در مسجد انصارالحسین(ع) طی سخنانی در جمع مردم اظهار داشت: در زمان شاه هم مذاکراتی که بر سر هسته‌ای داشتیم یک سری حقوق را برای ایران در نظر گرفتند.

عباسی ادامه داد: در اوایل سال ۸۲ هیئت مذاکره کننده روحانی و ظریف با انگلیس، فرانسه و آلمان مذاکره کردند در همان زمان که خیلی عقب نشینی داشتیم ۸ قطعنامه علیه ایران صادر شد ولی در دولت احمدی‌نژاد ۶ قطعنامه صادر شد.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه همه چیز را دادند و شکلات گاز زده گرفتند، افزود: کدام عقل سالم در شرایطی که دشمن بعه ما حمله و علیه هسته‌ای ایران نفوذ، جاسوسی و ترور انجام می‌دهد، غنی سازی را تعطیل می‌کند؟

وی تصریح کرد: در دولت یازدهم به جای مقابله با ادعای غیر صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران، رأکتور های کشور را تعطیل کردند، خواص جاهل امروز همانند جاهلین حادثه عاشورا در مجلس عنوان کردند که رآکتور ما به حادثه چرنوبیل ختم خواهد شد و حالا خودشان در سوراخ موش رفته‌اند.

عباسی ادامه داد: آنها می‌گویند ما کسی را اخراج نکردیم و قرارداد اینها تمام شده بود، در کجای دنیا با نیروی متخصص این گونه رفتار می‌کنند؟

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با اشاره به تخصیص بودجه ۸ میلیاردی، متذکر شد: آقایان مگر می‌خواهند آپارتمان خریداری کنند؟ این تیم به دلیل نوع و مکان درس خواندن‌شان و تأثیری که از غرب گرفته‌اند به دشمن اعتماد کردند، مگر شما باید به آمریکا اعتماد می‌کردید؟

وی با بیان اینکه سوخت پیشران‌ها به اورانیوم ۵۶ درصد مورد احتیاج است، افزود: شاید اکنون فتنه ای بزرگتر از ۸۸ داشته باشیم، حضرت آقا به خوبی هشدار دادند، آمریکا هم به‌دنبال نفوذ در ایران و هم به‌دنبال نفوذ در منطقه بود؛ حال که باید پاسخ دهند، کنسرت و فضای مجازی را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۶


کد مطلب: 45337

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45337/زمانی-خیلی-عقب-نشینی-کردیم-8-قطعنامه-علیه-ایران-صادر-آمریکا-دنبال-نفوذ-آقایان-بحث-کنسرت-مطرح-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir