يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 45342
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيام شهردار قم به مناسبت فرارسيدن حماسه ۱۹ دي

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در پيامي به مناسبت فرا رسيدن ۱۹ دي بر ضرورت الگوسازي قم در ارائه راهبردهاي مديريت انقلابي و جهادي در رسيدن به فرداهاي بهتر تاكيد كرد.
پيام شهردار قم به مناسبت فرارسيدن حماسه ۱۹ دي
به گزارش قم نیوز، دكتر سقائيان نژاد در پيامي به مناسبت فرا رسيدن حماسه ۱۹ دي بر ضرورت الگوسازي قم در ارائه راهبردهاي مديريت انقلابي و جهادي در رسيدن به فرداهاي بهتر تاكيد كرد.

متن پيام شهردار قم بدين شرح است:

همه ساله و با گذشت ۱۹ روز از آغاز فصل زمستان، خاطره‌اي فراموش نشدني در كوچه پس كوچه‌هاي قم زنده مي‌شود، خاطره روزهاي حماسه و قيام، روزهايي از جنس همدلي و همگامي براي رسيدن به اوج عزت و سال‌هايي كه گذشت تا بعد از ۳۹ سال، هنوز تازگي آن اتحاد و يكدلي را به خاطر داشته باشيم و طنين فرياد يك صداي مردمي خشمگين را كه جز نابودي رژيم سرتا پا سياه و تاريك شاه را نمي‌خواستند به گوش جان بشنويم.

۱۹ دي ماه را بايد سرآغاز فصلي نو در قيام يك ملت دانست، ملتي كه عصاره وجودي‌شان در شهر مقدس قم و در پاسخ به نداي مرجعيت شيعه، به پا خاستند و با همه قدرت، هر آنچه فرياد داشتند بر سر استكبار و استبداد كشيدند؛ حركتي جاودانه بر فراز تاريخ باشكوه انقلاب كه برگي جديد از مبارزات مردم ايران را جلوه‌گر شد و ديري نپاييد كه در ۲۲ بهمن سال بعد از آن، غريو شادي و سرور پيروزي خون بر شمشير در سرتاسر اين مرز و بوم به گوش رسيد و از مرزها نيز گذشت و صدور پيام انقلاب را در گستره جهاني به منصه ظهور رساند.

قم در طول همه سال‌هاي بعد از انقلاب نيز الگو و پيشرو بوده است و همه مردم ايران و شيعيان اقصي نقاط جهان، قم را به عنوان مظهر فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي شناخته‌اند؛ شهري با مختصات بين‌المللي كه نداي ناب وحدت سر مي‌دهد و فرهنگ ولايت‌مداري را به بهترين شكل جلوه‌گر شده است.

امروز و در سالروز قيام خونين ۱۹ دي و در آستانه سي و هشمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، ياد و خاطره امام شهيدان خميني كبير(ره) و تمام شهداي انقلاب و دفاع مقدس را گرامي مي‌داريم و ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلابي امام راحل و رهبر معظم انقلاب، بر ضرورت تداوم اين مسير تا پيروزي نهايي حق بر ظلمت و تاريكي تاكيد مي‌كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchixnk.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما