يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 45350
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای شهر قم:

اصلاحیه‌ بودجه‌های شهرداری در سال 96 به حداقل برسد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسون امور زیربنایی شورای شهر قم گفت: امیدواریم تجربه‌ای که شهرداری در اصلاح بودجه دارد تلاش بر این باشد که در تدوین بودجه سال 96 تغییرات به حداقل برسد.
اصلاحیه‌ بودجه‌های شهرداری در سال 96 به حداقل برسد
به گزارش قم نیوز، مصطفی سعادت طلب شنبه شب در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به وضعیت اصلاح بودجه سال 95 شهرداری اظهار کرد: امیدواریم تجربه‌ای که شهرداری در اصلاح بودجه دارد تلاش بر این باشد که در تدوین بودجه سال 96 تغییرات به حداقل برسد.

وی با اشاره به دغدغه‌های اعضای شورای شهر در خصوص بودجه‌های شهرداری خاطرنشان کرد: شورا همواره چند دغدغه مهم مد نظر دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها در بحث بودجه، شفافیت امور عمرانی است که زمانی که بودجه ارائه می‌شود درصد محتوا نیز مشخص شود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم به پیشنهاد یکی از اعضای شورای مبنی بر خارج شدن اجرای ساختمان جدید شورا از بودجه شهرداری، با بیان اینکه ساختمان شورای شهر یکی از ضعیف‌ترین سازه‌ها در برابر زلزله را دارد، اظهار کرد: این ساختمان برای دو طبقه طراحی شده اما در چهار طبقه خدمات رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های شهری باید پایدارترین ساختمان‌ها باشند گفت: این ساختمان از نظر سازه مشکلات فراوانی دارد و اینجا باید محل تصمیم سازی باشد نه اینکه در مواقع بحران خود دچار خطر شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgzw9t.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما