قم نيوز : قم نیوز: حمید رسایی افزود: نبايد وضعيت به گونه اي باشد كه ما شاهد به وجود آمدن مهدي هاشمي ديگري باشيم و فردي كه تخلفاتش براي دستگاه قضايي مشخص شده است را به دليل اينكه برادر رئيس جمهور است و ايشان دوست ندارد با برادرش برخورد شود از چنگال قانون فرار كند.
حسین فریدون نباید به واسطه برادر رئیس جمهور بودن از چنگال قانون فرار کند/ تبعیض در برخورد با فریدون تبعات بسيار بدي را در ميان توده هاي مردم د
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و مدیرمسئول هفته نامه 9 دی  درخصوص لزوم رسیدگی دستگاه قضا به تخلفات ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استفاده از منابع مالی بابک زنجانی اظهار داشت: قوه قضائيه وظيفه دارد به مسئله كمك هاي انتخاباتي بابك زنجاني به ستاد انتخاباتي آقاي روحاني رسيدگي نمياد و نتايج آن را به اطلاع مردم برساند.

مدیرمسئول هفته نامه 9 دی بیان داشت: رئيس سازمان بازرسي، دادستان كل كشور، رئيس و معاون اول قوه قضائيه مطالبي را در خصوص آقاي حسين فريدون مطرح كرده اند و توقع مردم اين است كه با اين فرد برخورد لازم توسط دستگاه قضا صورت گيرد.

حمید رسایی افزود: نبايد وضعيت به گونه اي باشد كه ما شاهد به وجود آمدن مهدي هاشمي ديگري باشيم و فردي كه تخلفاتش براي دستگاه قضايي مشخص شده است را به دليل اينكه برادر رئيس جمهور است و ايشان دوست ندارد با برادرش برخورد شود از چنگال قانون فرار كند.

ایشان ضمن بیان تبعات اجتماعی عدم برخورد با دانه درشت ها اظهار نمود: اين برخورد نوعي تبعيض محسوب مي شود و تبعات بسيار بدي ميان توده هاي مردم دارد چرا كه مردم احساس مي كنند اگر كسي مسئول باشد و تخلفاتي را انجام داده باشد به آن رسيدگي نمي شود. قوه قضائيه بايد هر چه سريعتر تخلفات اقتصادي، علمي و امنيتي حسين فريدون را بررسي كرده و برخورد لازم را با وي صورت دهد.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchvxnk.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما