کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دستور آیت الله العظمی سیستانی؛ جنایت های داعش نسبت به زیارتگاه های اهل بیت(ع) در موصل ثبت می شود

خبرگزاری حوزه نیوز , 19 دی 1395 ساعت 19:30

قم نیوز: نماینده آیت الله سیستانی گروهی رسمی را به استان نینوا اعزام کرد تا جنایت های داعش نسبت به زیارتگاه های اهل بیت(ع) و امامزاده های این استان را ثبت کنند.


به گزارش قم نیوز، شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت آستان مقدس حسینی گروهی رسمی را به استان نینوا اعزام کرد تا جنایت های داعش نسبت به زیارتگاه های اهل بیت(ع) و امامزاده های این استان را ثبت کنند.

سید جمال الدین شهرستانی از مسئولان آستان مقدس حسینی گفت: این گروه برای ثبت و مستندسازی جنایت های داعش نسبت به مقام امام سجاد(ع) و مقام امام رضا(ع) و زیارتگاه های مربوط به امامزاده ها به موصل اعزام شده اند؛ چراکه در جریان حمله داعش به موصل بیشتر این زیارتگاه ها تخریب و منفجر شده است.

وی افزود: گروه اعزامی آستان مقدس حسینی تمام این جنایت ها را به صورت دقیق ثبت می کنند و این در حالی است که طبق اطلاعات ما تمام این زیارتگاه ها با خاک یکسان شده و برخی از آنها به جز زیارتگاه مقام امام زین العابدین(ع) همچنان بمب گذاری و مین گذاری شده اند.

شهرستانی گفت: این اسناد و مدارک به زودی در جشنواره های بین المللی و محافل رسمی عرضه خواهد شد تا نشان دهنده بخشی از جنایت های داعش نسبت به اهل بیت و فرزندان آنها در تاریخ باشد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45366

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45366/دستور-آیت-الله-العظمی-سیستانی-جنایت-های-داعش-نسبت-زیارتگاه-اهل-بیت-ع-موصل-ثبت-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir