دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 45376
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت‌الله حسینی بوشهری:

نقش اثرگذار آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ فراموش ناشدنی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت‌های مبارز و خستگی ناپذیر قبل از انقلاب و از شخصیت‌های پرتلاش بعد از پیروزی به ویژه دوران دفاع مقدس است که نقش اثر گذار ایشان در پیروزی در دوران جنگ بر کسی پوشیده نیست.
نقش اثرگذار آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ فراموش ناشدنی است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجاهد خستگی ناپذیر چه قبل و بعد از انقلاب از یاران دیرین امام و رهبری معظم انقلاب بود و برای تحقق اسلام و پیروی انقلاب مجاهدت کرد و در دوران ستم شاهی زندان‌ها و شکنجه‌ها به جان خرید تا به نتیجه برسد و به رسالت اصلی‌اش عمل کند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران پس از انقلاب و دفاع مقدس از چهره‌های بارز و برجسته دوران جنگ بود و نقش بزرگی در پیروزی رزمندگان اسلام ایفا کرد و در عرصه‌هایی که مسئولیت داشت توانست به خوبی از عهده وظایف و مسئولیت‌های خود خارج شود.

امام جمعه قم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهارداشت: بدون تردید همگان پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را شنیدیم این پیام نشان از عمق ارتباط شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی با رهبر فرزانه انقلاب دارد، امیدوارم ملت ما و همه ارادتمندان به این مجاهد خستگی ناپذیر و همه انقلابیون نسبت به ارتحال ایشان زمینه را برای همدلی، برای وحدت فراهم کند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: جامعه ما امروز بیش از هر چیزی به وحدت، همدلی، یکپارچگی نیاز دارد و این شخصیت‌های بزرگ می‌توانند الگوی شایسته‌ای برای نسل جوان ما باشند تا در مقابل طاغوت و دشمن ایستادگی کرده و استقامت کنیم.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز همه می‌دانیم که در مقابل ابرقدرت‌ها  و تنها راه مقابله با آنان ایستادگی و مقاومت است به طوری که شرط موفقیت ما مبارزه و عدم سازش با دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepx8e.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما