سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 45396
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پذیرش جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از آغاز ثبت نام این مؤسسه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد.
پذیرش جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد
به گزارش قم نیوز، اباذر عمرانی فر امروز با اعلام این خبر گفت: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از خواهران واجد شرائط در همه‌ی مقاطع تحصیلی طلبه می‌پذیرد.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در سطح‌های مختلف تحصیلی شامل سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار(دکتری) طلبه می‌پذیرد.

وی با تصریح بر اینکه متقاضیان شرکت در سطوح مختلف رشته‌های جامعه الزهرا (سلام الله علیها) دفترچه راهنما را مطالعه کنند، عنوان کرد: ثبت نام تنها از طریق سامانه پذیرش امکان پذیر است.

عمرانی فر اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام از روز یکشنبه، ۱۹ دی‌ماه تا سوم بهمن‌ماه سال جاری از طریق سامانه پذیرش به آدرس الکترونیکی http://paziresh.jz.ac.ir/‎ اقدام کنند.

وی، زمان برگزاری آزمون را اول اردیبهشت سال ۱۳۹۶ در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: داوطلبان می‌توانند در صورت نیاز، در روزهای اداری به جز پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح با شماره‌های ۳۲۱۱۲۲۲۲ ۰۲۵و ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۴۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3w9t.ak9ny4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما