چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 45412
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت‌الله نوری همدانی:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا پایان عمر پاسدار انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان تا آخرین لحظات عمر برای پاسداری و تثبیت این انقلاب زحمات فراوانی کشید.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا پایان عمر پاسدار انقلاب بود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه و اصول خود که در شبستان مسجد اعظم برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: این حضور گسترده نشانه وفاداری به انقلاب، نظام، رهبری و آرمان‌های نظام اسلامی است.

وی با تبیین دلایل این حضور گسترده در تشییع و خاکسپاری رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام تصریح کرد: مردم ایران از دیرباز قدردان خدمات دلسوزان و تلاشگران نظام بودند و روز گذشته نیز با حضور پرشکوه در این مراسم‌ از خدمات ارزنده آن مجاهد تجلیل کردند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خویش به مجاهدت‌ها و خدمات فراوان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیشبرد اهداف انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: خدمات آن عالم مجاهد بر کسی پوشیده نیست و مردم نیز این خدمات را ارج نهادند.

آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل این بود که مردم شاهد بودند آن مرحوم تا آخرین لحظات عمر برای پاسداری و تثبیت این انقلاب زحمات فراوانی کشید و به این شکل قدردانی خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند به طور قطع مردم از او تجلیل و تکریم می‌کنند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم همواره برای حفظ و تقویت این انقلاب و نظام تلاش کنیم.

این مرجع تقلید در بخش پایانی سخنانش به تاکید رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انقلابی ماندن دستگاه‌ها و نهادهای گوناگون و در رأس آنها حوزه‌های علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی مردم و مسوولان کشور باید نسبت به حفظ نظام و انقلاب کوشا باشند، زیرا این انقلاب زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی(عج) است و باید پرچم انقلاب به دست مبارک ایشان برسد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcf0jdj.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما