کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی آیت الله نوری از حضور مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی/ هر کس انقلابی بماند مردم از او تجلیل می کنند

22 دی 1395 ساعت 14:00

قم نیوز: حضرت آیت الله نوری همدانی از حضور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر کرد و این حضور را نشانه وفاداری به انقلاب، ارزش ها و حق شناسی از خدمات آن مرحوم دانست.


به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز چهارشنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی کرد.

وی این حضور را نشانه وفاداری مردم به انقلاب، نظام و رهبری و آرمان های بلند نظام اسلامی و همچنین تجلیل از تلاش ها و خدمات آن مرحوم ارزیابی کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از مجاهدت ها، سوابق و خدمات فراوان آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی و نهضت امام، تصریح کرد: اگر مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی شرکت کردند به دلیل این است که ایشان نسبت به ایجاد انقلاب، برقراری و تثبیت آن زحمات فراوانی کشیده است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند یقینا مردم از او تجلیل و تکریم می کنند، امروز نیز وظیفه همه ما این است که با تمام توان برای حفظ و تقویت این انقلاب تلاش کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی ماندن دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله حوزه های علمیه، یادآورشد: همه مردم و بویژه مسؤولان کشور باید حول محور ولایت فقیه و رهبری این نظام را با تمام وجود حفظ کنند.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 45418

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45418/قدردانی-آیت-الله-نوری-حضور-مردم-مراسم-تشییع-هاشمی-کس-انقلابی-بماند-او-تجلیل-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir