پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 45420
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهرسازی و امور زيربنايي شهرداری قم:

مدیریت هوشمند دغدغه‌های شهری را رفع می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری قم در حوزه مدیریت هوشمند به دنبال رفاه مردم است، گفت: مدیریت هوشمند می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های شهری را رفع کند به همین علت تحقق اهداف مورد نظر در این حوزه به صورت ویژه دنبال می‌شود.
مدیریت هوشمند دغدغه‌های شهری را رفع می‌کند
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری‌قرآن امشب در حاشیه افتتاح نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر«الکامپ» در گفت‌و گو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه شهرداری قم به دنبال تحقق حمل و نقل جامع شهری است، اظهار کرد: رفع مشکل ترافیک به ویژه در نقاط پر تردد شهری به عنوان یک اولویت مطرح است.

وی اضافه کرد: اکنون مدیریت هوشمند و توسعه سامانه‌های نظارتی و کنترلی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و ترافیک به شیوه گسترده مورد توجه قرار گرفته است چراکه روش‌های جدید نتایج مثبتی را در این حوزه‌ها به دنبال دارد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک را نیازمند اطلاعات دقیق دانست و عنوان کرد:‌ باید زیرساخت‌های مورد نیاز شهری را فراهم کرده تا بتوانیم در رفع مشکلات موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در نمایشگاه الکامپ به دنبال ارائه عملکرد خود در حوزه حمل و نقل و ترافیک هوشمند است، مطرح کرد:‌ امیدواریم در این نمایشگاه بتوانیم بستر تبادل نظر میان بخش‌های مختلف استان را فراهم کرده تا از مجموعه امکانات استان بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

قاری‌قرآن با بیان اینکه شهرداری قم در حوزه مدیریت هوشمند به دنبال رفاه مردم است، عنوان کرد: مدیریت هوشمند می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های شهری را رفع کند به همین علت تحقق اهداف مورد نظر در این حوزه به صورت ویژه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdce7e8e.jh8nwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما