پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 45423
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره مندي از نظرات مردمي در انتخاب برگزيدگان جشنواره ايده‌هاي شهروندي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم از استفاده از نظرات مردمي در انتخاب برگزيدگان جشنواره ايده‌هاي شهروندي خبر داد.
بهره مندي از نظرات مردمي در انتخاب برگزيدگان جشنواره ايده‌هاي شهروندي
به گزارش قم نیوز، مجيد رفيعي در جلسه كميته رابطين آموزش فرهنگ شهروندي مناطق و سازمان‌هاي تابعه شهرداري، با اشاره به برگزاري نخستين جشنواره ايده‌هاي شهروندي به عنوان «با هم براي شهر»، برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در اين زمينه را مورد توجه قرار داد و اظهار كرد: با توجه به فراخوان و شرايط اعلام شده، علاقه‌مندان براي شركت در اين جشنواره مي‌توانند ايده‌هاي خود را در سامانه نظام پيشنهادات شهرداري ثبت كرده و كد رهگيري دريافت كنند.

وي از داوري آثار ارسال شده به اين دوره از جشنواره در سه مرحله خبر داد و تصريح كرد: در مرحله اوليه ايده‌ها داوري و امتياز اعلام مي‌شود و دبيرخانه با افرادي كه پيشنهادهاي آنان نياز به توضيحات بيشتر داشته باشد تماس برقرار خواهد كرد.

مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم اضافه كرد: در اين مرحله افرادي كه امتياز بالاتر از ۷۰ از مجموع ۱۰۰ امتياز را كسب كرده باشند به بخش ويژه راه خواهند يافت كه در اين مرحله سه نفر اول توسط هيات داوري مشخص و همچنين به سه نفر برگزيده از نظر عموم شهروندان جوايز ارزنده‌اي اهدا خواهد شد.

وي با تاكيد بر اينكه نظرسنجي عمومي ايده‌هاي برتر از طريق كانال تلگرامي انجام خواهد شد افزود: قابليت اجرايي بودن پيشنهادات، هنري بودن، نوآوري، كم هزينه بودن از خصوصيات لازم براي طرح‌هاي پيشنهادي است.

رفيعي با بيان اينكه جلسات مشترك با ادارات و سازمان‌هاي مرتبط در راستاي هرچه بهتر برگزاري اين جشنواره صورت پذيرفته است گفت: در بخش آراي مردمي شهروندان مي‌توانند آراي خود را از طريق  آدرس  https://telegram.me/shahrshahrvand ثبت كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxknk.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما