دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 45543
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

برخورد شدید تریلی و 2 خودروی پراید در آزاد راه تهران ـ قم/ 3 سرنشین مجروح شدند

قم نيوز : قم نیوز: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیون تریلی و دو خودروی پراید در مسیر شمال به جنوب آزاد راه تهران ـ قم، 3 سرنشین مصدوم شدند.
برخورد شدید تریلی و 2 خودروی پراید در آزاد راه تهران ـ قم/ 3 سرنشین مجروح شدند
به گزارش قم نیوز، ظهر دیروز در پی اطلاع رسانی این حادثه از سوی تعدادی از شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:44 دقیقه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 و گروه امداد و نجات 7 را به محل حادثه اعزام کرد.

مسعود ارمغان فرمانده آتش نشانان ایستگاه 16 در این باره اظهار داشت: یک دستگاه کامیون تریلی و دو دستگاه خودرو پراید در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر آن، یکی از سرنشینان خودروی پراید در داخل اتاقک آن مصدوم و محبوس شد و همچنین رانندگان کامیون و خودروی دیگر مجروح شدند.

وی در ادامه گفت: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل، اقدام به جلوگیری از نشت بنزین از خودروهای حادثه دیده کردند و همچنین سرنشین گرفتارشده خودروی پراید به نام علی - ی 32 ساله را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی از میان اتاقک آن آزاد کرده و جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

ارمغان بیان کرد: در این حادثه همچنین راننده کامیون تریلی به نام رضا – گ 44 ساله از قسمت های سر، صورت و راننده خودروی پراید دیگر به نام علی- ز 34 ساله از ناحیه دست راست دچار مصدومیت شدند که به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی اعلام کرد که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور منطقه در حال بررسی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaemny.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما