دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 45544
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

فاز دوم بلوار آيت الله بروجردي به بهره برداري مي رسد

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم از پيشرفت ۹۵ درصدي فاز دوم پروژه آيت‌الله بروجردي خبر داد و گفت: عمليات اجرايي فاز دوم اين بلوار تا يك ماه آينده به اتمام مي‌رسد.
فاز دوم بلوار آيت الله بروجردي به بهره برداري مي رسد
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاری قرآن با اشاره به وضعیت بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار کرد: کل مسیر این پروژه ۱۰ کیلومتر است که یک کیلومتر فاز اول، ۲.۷ کیلومتر فاز دوم و باقیمانده آن فاز سوم است و فاز اول پروژه از خیابان انسجام تا بلوار شهید کریمی در اوایل سال جاری افتتاح شد.

معاون شهردار قم خاطرنشان کرد: فاز دوم این پروژه در حال انجام است که حدفاصل میدان شهید کریمی تا شهرک قدس است و بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

قاری‌قرآن با بیان اینکه قرارداد این پروژه دارای اعتباری نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان است، گفت: اکنون این پروژه دارای ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت است.

وی با اشاره به اهمیت پروژه آیت‌الله بروجردی، گفت:‌ این پروژه بار ترافیکی را در بلوار غدیر و میدان ارتش کاهش می‌دهد و در نتیجه بار ترافیکی در طول این مسیر توزیع می‌شود.

معاون شهردار قم خاطرنشان کرد:‌ این پروژه از طرفی به بلوار پیامبراعظم(ص) و از طرفی دیگر به بزرگراه امام علی (ع) متصل می‌شود و کمربندی اصلی را تشکیل می‌دهد بنا بر این نقش ویژه‌ای در توزیع ترافیک دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbasba.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما