کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله صافی گلپایگانی:

غنای معارف شیعه را تبیین و آشکار کنید

روابط عمومی پژوهشکده مهدویت(مؤسسه آینده روشن) , 28 دی 1395 ساعت 20:15

قم نیوز: آیت‌الله صافی گلپایگانی با تأکید بر ترویج مباحث مهدویت در بین مردم، خاطرنشان کرد: در این اوضاع و احوال، بحث مهدویت را روز به روز و به نحو احسن رونق بدهید و غنای معارف شیعه را تبیین و آشکار کنید.


به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئول و اعضای هیأت علمی مؤسسه آینده روشن، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات این پژوهشکده، اظهار داشت: در این اوضاع و احوال، بحث مهدویت را روز به روز و به نحو احسن رونق بدهید و غنای معارف شیعه را تبیین و آشکار کنید.

وی افزود: مقام و ولایت حضرت ولیعصر(عج) هرچه بیشتر در بین مردم رایج شود، اسباب خرسندی همه شیعیان و دوستان اهل بیت(ع) است.

این مرجع تقلید با بیان این‌که مقام حضرت ولیعصر خیلی بالاتر از آن است که ما بخواهیم درباره آن صحبت کنیم، خاطرنشان کرد: رشته‌های مختلفی باید در این موضوع تأسیس شود؛ ما هر چه در رابطه با امام زمان بگوییم باز هم کم گفته‌ایم.

وی با تأکید بر ترویج مباحث مهدویت در جامعه و ارتباط مردم با حضرت، ابراز داشت: اگر مردم با حضرت ولیعصر ارتباط پیدا کنند، اصول و معارف دین از جمله معاد را هم می‌فهمند؛ اما اگر این ارتباط برقرار نشود، معلوم نیست در فهم مباحث دیگر نیز موفق شوند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین پورسیدآقایی، درباره فعالیت‌های این پژوهشکده، همایش بین‌المللی دکترین مهدویت و مرکز تخصصی موعود، گزارشی ارائه داد.

گفتنی است، سیزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، با موضوع «عصر ظهور در ادیان ابراهیمی» اردیبهشت سال ۹۶ در قم برگزار خواهد شد.


  انتهای پیام/135


کد مطلب: 45600

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45600/غنای-معارف-شیعه-تبیین-آشکار-کنید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir