سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : 45607
منبع : درالقرآن علامه طباطبایی(ره)
مدیر دارالقرآن امام علی(ع) اعلام کرد

فراخوان ثبت نام دهمین دوره مسابقات سراسری برادران در دارالقرآن امام علی(ع)

قم نيوز : قم نیوز: دهمین دوره ازمسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) (بخش برادران)، طی روزهای بیست و پنجم الی بیست ونهم بهمن ماه سال 1395 دررشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن برگزار می‌شود.
محمد انصاری، مدیرعامل دارالقرآن امام علی(ع).
محمد انصاری، مدیرعامل دارالقرآن امام علی(ع).
به گزارش قم نیوز، محمد انصاری موسس و مدیرعامل دارالقرآن امام علی(ع) با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات قرآنی در پنج رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم در دو مقطع سنی زیر شانزده سال و بالای آن ویژه برادران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات از تاریخ بیست و پنجم بهمن ماه مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) شروع و تا بیست و نهم بهمن ماه سال 1395 ویژه برادران در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران - بهارستان – چهارراه سرچشمه – یادمان شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

آقای انصاری گفت : زمان ثبت نام از اول بهمن ماه آغاز شده وتا آخر روز دهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

وی تأکید کرد: داوطلبان بایستی برای شرکت در این مسابقات، ابتدا به سایت دارالقرآن علامه طباطبایی( www.dqat.ir) مراجعه کرده و فرم‌‌های ثبت‌نام را پر نمایندو پس از پایان فرصت ده روزه ثبت نام ، از صبح یازدهم بهمن ماه جهت چاپ کارت شرکت در جلسه به سایت مراجعه نمایند، زیرا در زمان حضور در مسابقات، داشتن کارت چاپ شده ثبت نام الزامی است، ضمنا  تاکید شده است که داوطلبان بایستی در زمان تعیین شده به سایت مراجعه و ثبت نام نمایند، بدیهی است که پس از پایان مهلت ثبت نام، به هیچ عنوان زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

جوایز حد نصابها
آقای انصاری تصریح کرد: در این دوره از مسابقات کلیه حافظان کل قرآن کریم که حدنصاب نود امتیاز را در صحت حفظ از یکصد امتیاز بیاورند، مبلغ ششصد هزار تومان به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

همچنین حافظان بیست جزء و ده جزء در صورت اخذ حدنصاب نود امتیاز از یکصد امتیاز در صحت حفظ، به ترتیب مبالغ چهارصد هزار تومان وسیصد هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی افزود: داوطلبان رشته‌های قرائت و ترتیل قرآن نیز در صورت اخذ حدنصاب هشتاد امتیاز از یکصد امتیاز به ترتیب مبالغ چهارصد هزار تومان و سیصد هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: کلیه حافظان قرآن در همه رشته ها در صورتی که حد نصاب حسن حفظ آنها بین 85 تا 90 باشد نیز نصف جوایز اعلام شده فوق را دریافت می کنند. همچنین قاریان و مرتلان قرآن، که حد نصاب امتیاز آنها از 75 تا 80 باشد نیز نصف جوایز اعلام شده را دریافت می کنند.

آقای انصاری تاکید کرد: کلیه داوطلبان شرکت کننده از استانهای تهران و البرز لازم است در مراسم اختتامیه که با صرف ناهار در ظهر روز جمعه بیست و نهم بهمن ماه در همان محل برگزار خواهد شد حضور داشته باشند و جوایز حد نصابی آنها بصورت نقدی در همان جلسه تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcbz0ba.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما