يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 4562
فرماندهی امنتظامی استان قم خبر داد:

آمادگی کامل برای تامین امنیت برگزاری انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: نیروی انتظامی مسوول اصلی تامین امنیت انتخابات بوده و تمهیدات لازم در این خصوص دیده شده است.
آمادگی کامل برای تامین امنیت برگزاری انتخابات
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی توکلی در برنامه تلویزیونی "صبح تازه" اذعان داشت: ما به عنوان یک کشور اسلامی و یک جامعه مکتبی نگاهمان به تصمیمات و بیانات مقام معظم رهبری است و هر موضوعی که ایشان تکلیف نمایند قطعا برای ما حجت شرعی پیدا کرده و باید به آن عمل کنیم.

وی افزود: امروز در نظام بین المللی به دلیل روح استکباری و استثماری قدرت های بزرگ، سایر نظام ها و حکومت ها خود را به یک قدرت متکی کرده و بعضی از دولت ها به قدرت های جمعی گره خورده اند به طور مثال همین پیمان های منطقه ای که در سطح دنیا شکل گرفته است.

وی ادامه داد: برخی دیگر از کشورها برای ادامه حیات، خودشان را به سلاح های نامتعارف مجهز می کنند.

توکلی تصریح کرد: امروزه ایران تنها کشوری در دنیا است که حیات سیاسی آن به ملت گره خورده و در واقع مردم پشتوانه اصلی و اساسی در حفظ نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در ایران یک ملاک سنجش است، عنوان کرد: حضور هر فرد در انتخابات به مثابه قرار گرفتن یک سرباز در مقابله با دشمن است.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه انتهابات در معادلات سیاسی ابرقدرت ها، ملاکی برای تصمیم گیری است، بیان کرد: هر زمانی که حضور مردم در انتخابات پررنگ تر و پرشورتر بوده امنیت این انقلاب بهتر تامین شده است و آنها در مقابل خواسته های ناحق شان کوتاه آمده اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند "ما شاهد یک انتخابات پرشور خواهیم بود" افزود: قطعا ملت ایران با حضوری مقتدرانه و انقلابی و بعنوان یک نکلیف جدی و شرعی در حماسه بزرگ انتخابات شرکت نموده و با این مشارکت عظیم در اقتدار بین المللی ایران موثر خواهند بود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از سازمان هایی است که نقش جدی در انتخابات دارد، اظهار داشت: مسوولیت تامین نظم و امنیت و برآوردهای لازم برای برگزاری انتخابات سالم با نیروهای انتظامی است.

توکلی اظهار داشت: مسوولیت های نیروی انتظامی در سه مرحله قبل از انتخابات انجام تبلیغات و برگزاری انتخابات و نیز مرحله بعد از انتخابات تعریف می شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdci.qa5ct1awrbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما