دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 4602
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

نظارت بر بازار تشدید می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به افزایش عرضه و تقاضا در ایام پایانی سال از برگزاری طرح نظارتی ویژه نوروز از اول اسفند ماه خبر داد.
نظارت بر بازار تشدید می‌شود
به گزارش قم نيوز، یونس عالی‌پور با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۱ آثار حاصل از اجرای این طرح را در سال‌های گذشته مناسب ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته با وجود اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح قیمت‌ حامل‌های انرژی بازار از ثبات بسیار خوبی در ایام پایانی سال ۸۹ و نوروز ۹۰ برخوردار بود.

وی افزود: با توجه به اینکه همواره در ایام پایانی سال با افزایش تقاضا مواجه می‌شویم، برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها اجرای طرح ویژه نوروز پیش‌بینی شده است که از همه ظرفیت‌های موجود و مجموعه‌های مرتبط در اجرای این طرح استفاده خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز را از اول اسفند ماه اعلام کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح اعمال سیاست‌های تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع، نظارت و کنترل قیمت‌ها است که از اول اسفند ماه سال جاری آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ۱۳۹۱ به مدت ۴۵ روز ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در طرح نظارتی ویژه نوروز بر کالاهایی همچون البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خوار وبار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن‌نباتی، برنج، انبار و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نظارت می‌شود.

به گفته عالی‌پور این طرح در بخش خدمات در برگیرنده شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون‌شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین شهری است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اظهار داشت: اقدامات صورت‌گرفته در راستای مدیریت بازار این نوید را به مردم می‌دهد که ایام پایانی سال را با آرامش مطلق سپری خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.z0o2yt09xa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما