جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 46157
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

بهره‌برداري از ۳ بوستان بزرگ شهري همزمان با دهه فجر در پرديسان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم از افتتاح ۳ بوستان بزرگ شهري همزمان با ايام الله دهه فجر خبر داد.
بهره‌برداري از ۳ بوستان بزرگ شهري همزمان با دهه فجر در پرديسان
به گزارش قم نیوز، سيدعبدالله سليماني ضمن تبريك ايام الله دهه فجر با بيان اينكه سه بوستان بزرگ شهري همزمان با دهه فجر در پرديسان افتتاح مي‌شود، اظهار كرد: بوستان نخبگان با مساحت ۲۶ هزار متر مربع واقع در بلوار شهيدان تقوي با اعتبار ۲ ميليارد و ۶۰۰ ميليون تومان يكي از بوستان‌هاي احداثي است.

شهردار منطقه هشت قم خاطرنشان كرد: بوستان محله چهار مسكن مهر با عنوان نگار با اعتبار يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان احداث شده، كه ۲ هزار متر مربع مساحت دارد، بوستان ۲۲ بهمن از ديگر پروژه‌ها است كه با مساحت ۲۴ هزار متر مربع در بلوار ۲۲ بهمن پرديسان واقع شده است.

سليماني با اشاره به ديگر پروژه‌هاي انجام شده در سطح اين منطقه ، گفت: آسفالت سطح منطقه هشت با مساحت ۱۰۵ هزار متر مربع و اعتبار ۱ ميليارد و ۱۰۰ ميليون تومان، احداث و مرمت انهار سطح منطقه به طول ۳ هزار متر با اعتبار ۴۰۰ ميليون تومان، احداث آلاچيق در بوستان غدير به تعداد ۱۵ عدد با اعتبار ۲۵۰ ميليون تومان و اجراي نرده حفاظتي به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۲۰۰ ميليون تومان از ديگر پروژه‌ها محسوب مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: كاشت بيش از ۱۰۰ هزار گلدان گل فصلي در شوارع و بوستان‌هاي سطح منطقه و تعمير و راه‌اندازي آب نماي بوستان شهروند نيز انجام شده است.

شهردار منطقه هشت قم تصريح كرد: از اقدامات ديگر مي‌توان به آماده‌سازي ۱۵ هكتار زمين براي كاشت نهال، نصب ۳۰ عدد نيمكت و ۳۰ عدد سطل زباله در سطح منطقه و خريد و نصب سه ست كمپلكس بازي استاندارد در بوستاهاي سطح منطقه اشاره كرد.

سليماني با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات شهري، گفت: اين اقدامات شامل نصب آذين‌ها و المان‌هاي مناسبتي، فضاسازي و تبليغات محيطي در راستاي گراميداشت ايام الله دهه فجر بوده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmsq0.2bqep8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حسینی
متشکر ای کاش حمل و نقل و مترو پردیسان راه اندازی شود