دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46222
در هفته یازدهم انجام می‌شود:

جدال آتلیه‌طهران قم با پاس قوامین در یک قدمی صدر جدول

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتليه‌طهران قم امروز در دومین هفته نیم‌فصل رقابت‌ مدعيان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم پاس قوامین تهران صف‌آرایی می‌کند.
جدال آتلیه‌طهران قم با پاس قوامین در یک قدمی صدر جدول
به گزارش قم نیوز، بعد از سپری شدن دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و شروع بسیار خوبی که آتلیه‌طهران قم در آغاز دور برگشت داشت، این تیم امروز در هفته یازدهم بازی‌ها برابر پاس قوامین تهران قرار می‌گیرد.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم که نیم‌فصل را با کسب رتبه سوم جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشته بودند در شروع دور برگشت تیم سخت‌کوش حاجی منصف قائمشهر را در قم شکست دادند و امروز نوبت به یکی دیگر از دیدارهای حساس آنها در مسیر صعود به لیگ برتر است.

در هر حال فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم هم اکنون بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های گروه نخست مصاف مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند و در دومین بازی خود از نیم‌فصل دوم امروز برابر تیم پاس قوامین تهران قرار می‌گیرند.

کادر فنی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با هدف رفع نقاط ضعف این تیم در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل، دو بازیکنان جدید نیز در یکی دو پست‌ مورد نیاز جذب کرد تا برای صعود از مرحله گروهی حضوری پرقدرت در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور داشته باشد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از هشت مسابقه خود در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب چهار پیروزی مقابل تیم‌های پاس قوامین تهران، مبل کریمی کرج، فردوسی مشهد و بهراد اردبیل شده، یک تساوی با حاجی‌منصف قائمشهر در کارنامه دارد و به سه رقیب خود یعنی استقلال‌نوین ماهشهر، شاهد شیراز و مقاومت قرچک نیز در نیم‌فصل باخته است.

اما شروع تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در دور برگشت با برد همراه بود و این تیم امروز در جدال با پاس قوامین تهران چنانچه به برتری دست یابد، فاصله امتیازات خود را با تیم صدرنشین گروه نخست یعنی مقاومت قرچک کمتر خواهند کرد تا از این تیم در قم پذیرایی کنند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcf00dj.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما