چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 46350
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله حسینی بوشهری مطرح کرد:

ضرورت دقت در گزینش افراد در انتخابات /در تبلیغات انتخاباتی مسائل اخلاقی و دینی رعایت شوند

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید در گزینش افراد در انتخابات دچار اشتباه شویم، باید در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که برای تداوم انقلاب و عزت ایران تلاش می کنند.
ضرورت دقت در گزینش افراد در انتخابات /در تبلیغات انتخاباتی مسائل اخلاقی و دینی رعایت شوند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار جمعی از جوانان مطالبه گر انقلابی در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره نقش جوانان در انقلاب اظهار کرد: جوانان خالصانه و با تکیه بر ایمان و تقوا در انقلاب فعالیت کردند و جوانان گذشته باید تجربیات خود را به جوانان انقلابی و متعهد امروز انتقال بدهند.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری روی جوانان آثار و برکات زیادی برای جامعه و نظام جمهوری اسلامی خواهد داشت، جوانان یکی از سرمایه‌های مهم کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند و آن‌ها بدون دل بستن به چیزی برای اعتلای نظام اسلامی و کشور تلاش می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جوانان نباید از تاریخ انقلاب اسلامی و افراد تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی و اسلام غافل باشند، باید از زندگی اهل بیت(ع) الگوگیری کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به حضور جوانان در انقلاب اسلامی گفت: در طول انقلاب شاهد حضور جوانانی بودیم که بدون داشتن ادبیات طلبکارانه در مسیر درست قدم برداشتند، آن‌ها تنها به دنبال وظیفه خود در قبال انقلاب بودند و هیچ گاه از انقلاب برای مبارزه‌های خودشان طلبکار نبودند.

وی ادامه داد: باید از سرمایه جوانان در راه درست استفاده شود، باید جوانانی که فعالیت درستی دارند، تشویق شوند تا برای ادامه کار خودشان دلگرم باشند، البته جوانان هم نباید به مطالبات سطحی اکتفا کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جوانان باید به اسلام به عنوان دینی که برنامه‌هایی در ابعاد مختلف دارند، نگاه کنند، آن‌ها باید از حالت جذب گرایی خارج شوند، جوانی که پشتوانه دینی دارد، در ادامه مسیر زندگی خود می‌تواند که موفق باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به ضرورت تقویت اعتقادات جوانان اظهار کرد: برای اینکه آن‌ها در ادامه مسیر خودشان در اعتقادشان متزلزل نشوند، باید پایه های اعتقادی جوانان تقویت شود، باید جوانان در ادامه مسیر خود در کنار روحانیت باشند و شعار منهای روحانیت دوام نمی آورد.

وی ادامه داد: سال آینده در کشور انتخابات داریم، جامعه اسلامی ایران تجربه‌های خوبی از انتخابات داشته است، برای اینکه کشور، نظام اسلامی و جامعه دارای اقتدار باشد، باید از تجربه‌های گذشته برای انتخاب درست و صحیح در انتخابات استفاده کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نباید در گزینش افراد در انتخابات دچار اشتباه شویم، باید در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که برای تداوم انقلاب و عزت ایران تلاش می کنند و حامی و پای بند به ارکان و آرمان های انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به ضرورت تبلیغات سالم در انتخابات اظهار کرد: باید در تبلیغات مسائل اخلاقی و دینی رعایت شوند و نباید نامزدهای انتخابات و هواداران آن‌ها یکدیگر را تخریب کنند.

وی ادامه داد: بیشتر احزاب در کشورمان مقطعی فکر می‌کنند و آن‌ها در جامعه شکل لازم را پیدا نکردند، احزاب مدعی انقلاب باید اساسنامه هایشان براساس معیارهای دینی باشد، چنین احزابی باید تکلیف گرایی را ملاک عمل خود قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مساله ضروری در جامعه اعتمادسازی است، با عملکرد خودمان نتوانستیم اعتماد جامعه را بدست بیاوریم، جامعه ضعفی از لحاظ اطلاع رسانی ندارد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchvxnk.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما