کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مسعودی خمینی:

مقابله با مفسدان اقتصادی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس , 29 بهمن 1395 ساعت 12:00

قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بی شک حل مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری، رکود و گرانی در سایه تحقق همه مولفه‌های اقتصاد مقاومتی میسر است و به خصوص اینکه با مفسدان اقتصادی که امتیازها و منافع را به خود و خانواده‌هایشان اختصاص داده‌اند به طور جدی مقابله شود.


به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی با اشاره به اینکه در آخرین روزهای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم، اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز اخیراً فرمودند مسؤولان باید گزارش فعالیت‌های خود را در این خصوص به مردم و رسانه‌های جمعی اعلام کنند.

وی افزود: البته نه فقط این سال و سال گذشته، بلکه در سال‌های آینده نیز برای تقویت بنیه‌های اقتصادی کشور لازم است که اقتصاد مقاومتی به طور جدی در دستور کار مسؤولان و دولتمردان باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده‌اند اقتصاد مقاومتی به هیچ وجه معنا و مفهومش، حصار کشیدن دور خود و فقط انجام یک سری کارهای تدافعی نیست، بلکه اقتصاد مقاومتی سبب می‌شود که نشاط و پویایی در بدنه‌های اقتصادی کشور ایجاد شده و با مقاوم سازی اقتصاد، جامعه در برابر تهدید و فشار دشمن ایمن و توانمندتر شود.

وی مردمی بودن اقتصاد را یکی از ارکان اصلی و مولفه‌های کلیدی اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: در کنار بحث مردمی بودن اقتصاد، باید زمینه و شرایطی فراهم شود که بتوانیم به خوبی با مفاسد اقتصادی مقابله کرده و ریشه‌های فساد و تبعیض و رانت خواری را برچینیم.

مسعودی خمینی بیان کرد: بی شک حل مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری، رکود و گرانی در سایه تحقق همه مولفه‌های اقتصاد مقاومتی میسر است و به خصوص اینکه با مفسدان اقتصادی که امتیازها و منافع را به خود و خانواده‌هایشان اختصاص داده‌اند به طور جدی مقابله شود.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 46363

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46363/مقابله-مفسدان-اقتصادی-مؤلفه-های-اقتصاد-مقاومتی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir