کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وظيفه عمومي استان قم اعلام کرد:

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در اسفند ماه

خبرگزاری فارس , 29 بهمن 1395 ساعت 13:00

قم نیوز: معاون وظيفه عمومي استان قم از فراخوان مشمولان اعزامي فارغ التحصيلان دانشگاه و موسسات آموزش عالي در اسفند ماه سال جاري خبر داد.


به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، ولی ترابی در تشریح این خبر اظهار کرد: تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه هستند باید راس ساعت هفت صبح روز یکشنبه در محل معاونت وظیفه عمومی فرمامدهی انتظامی استان قم به آدرس حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی استان قم افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

ترابی ادامه داد: تمام مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام / ۱۳۶


کد مطلب: 46364

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46364/فراخوان-مشمولان-فارغ-التحصیل-دانشگاه-اسفند-ماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir