سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46440
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت‌ رزمی‌کاران 4 رده سنی در 25 وزن انجام شد

معرفی برترین‌های مسابقات کمربند طلایی کیک بوکسینگ در قم

قم نيوز : قم نیوز: برترین‌های نخستین دوره مسابقات کمربند طلایی کیک بوکسینگ در پایان رقابت قهرمانان مطرح این رشته در چهار رده سنی معرفی و تجلیل شدند.
معرفی برترین‌های مسابقات کمربند طلایی کیک بوکسینگ در قم
به گزارش قم نیوز، هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم نخستین دوره مسابقات کمربند طلایی کیک بوکسینگ در قم را با عنوان جام شهدای مدافع حرم لشگر سرافراز فاطمیون قم و با حضور چهره‌های شاخص این رشته برگزار کرد و برترین‌های این دوره را در چهار دوره شناخت.

این دوره از پیکارها با حضور نخبه‌های کیک بوکسینگ و تمام قهرمانان این رشته به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد رقابت شرکت کنندگان به میزبانی خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله برگزار شد.

در حالی که این مسابقات برای برگزاری در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده بود، رقابت‌های رده سنی نونهالان در اوزان منهای ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و به اضافه ۴۵ کیلوگرم به انجام رسید و در پایان به ترتیب اوزان مختلف علی چراغی، امیرحسین وصالی، محمدباقر محمدی، ابوالفضل کبیری، علیرضا روحانی و محمدرضا ملکی موفق به کسب رتبه نخست این اوزان شدند.

شرکت کنندگان در پیکارهای رده سنی نوجوانان برای کسب عناوین برتر اوزان منهای ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵، ۵۰، ۵۵ و به اضافه ۵۵ کیلوگرم این دوره از مسابقات رقابت کردند و سرانجام عرفان کربلایی، احمد کریمی، مهدی بزرگی، میر حیدری، علیرضا رضایی، سیدعلیرضا میری و علیرضا چال‌لو به مقام قهرمانی رسیدند.

مسابقات رده سنی جوانان در اوزان منهای ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵ و به اضافه ۷۵ کیلوگرم برگزار شد و سرانجام علی‌اصغر اکبری‌یکتا، محمد مشهدی، جاوید امیری، محمد رسولی، محمدکاظم حیدری، حسین بادی و حسن اخلاقی مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

پیکارهای رده سنی بزرگسالان در اوزان منهای ۶۰، ۶۵،‌۷۰،‌۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم به انجام رسید و در پایان محمدرسول عبدالمالکی، فریدون احمدی، سیدحسن هاشمی، عارف حبیبی، یوسف پیکری و امید کتابی به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در حالی که تعداد ۲۰۰ نفر در چهار رده سنی رقابت کردند، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم از برترین‌های رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با اهدای جوایز شامل کاپ قهرمانی حکم و مدال قدردانی شد و به برترین‌های رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان کمربند طلایی، حکم و مدال اهداء شد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchvknk.23n-kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما