شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46499
منبع : خبرگزاری فارس
در جلسه ستاد تسهیلات زائرین مطرح شد

ضرورت ارتقای خدمت رسانی به زائرین در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین بر ضرورت ارتقای خدمت رسانی به زائرین در این استان تاکید کردند.
ضرورت ارتقای خدمت رسانی به زائرین در استان قم
به گزارش قم نیوز، جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان ظهر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قم در سالن جلسات معاونت امور زائرین استانداری قم برگزار شد.

یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم در ابتدای این جلسه با اشاره به فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین استان اظهار کرد: دستگاه‌های عضو این ستاد باید برنامه‌های در دست اقدام خود را برای ایام نوروز تهیه و به ستاد تسهیلات زائرین ارسال کنند.

وی ادامه داد: مدیریت کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم بر عهده اداره میراث فرهنگی است و جلسات این کمیته هم برگزار شده است. تصمیم گرفتیم که اداره آموزش و پرورش استان در هفته نخست ایام نوروز زائرین غیرفرهنگی را نیز اسکان دهد.

محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم هم در ادامه جلسه در خصوص وضعیت محور قم - گرمسار گفت: مشکل مخابراتی این محور برطرف شده و پمپ بنزینی هم اخیرا در محور قم - گرمسار راه افتاده است، جمعیت هلال احمر استان هم در ایام نوروز در این محور استقرار پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: کار احداث دوربرگردان‌های محور قم - گرمسار تاکنون به دلیل شرایط جوی به پایان نرسیده است و به دنبال به پایان رساندن این پروژه تا پیش از پایان سال هستیم. همچنین یک راه فرعی برای کاروانسرای دیرگچین وجود دارد، اما با شروع بارندگی امکان رفت و آمد از طریق این راه وجود ندارد.

حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در بخش پایانی این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های استان اظهار کرد: وجود زائرین در استان قم بار معنوی را در این استان بیشتر کرده است، باید برنامه‌ریزی‌ها در استان قم براساس ظرفیت‌های این استان باشد و بسیاری از برنامه‌های پیش بینی شده در کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین استان قم همچون سال گذشته بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های فرهنگی را در ایام نوروز در استان قم کاهش و عمق این برنامه‌ها را افزایش بدهیم و باید در ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی برای مسافران در استان قم ملموس باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb9aba.rhb09piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما