کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد

عرضه میوه شب عید در 30 نقطه شهر قم

خبرگزاری فارس , 8 اسفند 1395 ساعت 21:00

قم نیوز: عرضه میوه شب عید در 30 نقطه شهر قم


به گزارش قم نیوز، محمدرضا طلایی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به توزیع ارزاق عمومی در استان قم اظهار کرد: از دو ماه گذشته تاکنون بازار استان را به صورت روزانه رصد می‌کنیم و هیچ مشکلی برای تامین ارزاق عمومی مردم قم نداریم.

وی ادامه داد: تاکنون 700 تن برنج به قیمت دولتی در استان قم توزیع شده است، همچنین 500 تن شکر در استان ذخیره سازی شده و محدودیتی در زمینه توزیع شکر نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: 30 چادر را در نقاط مختلف شهر قم برای توزیع میوه شب عید نصب خواهیم کرد، هزار و 300 تن پرتغال و 300 تن سیب دماوند درجه یک را ذخیره سازی کردیم و این میوه‌ها با قیمت مناسب به مردم عرضه خواهد شد.

طلایی با اشاره به عرضه میوه شب عید اظهار کرد: میوه‌های ذخیره سازی شده در استان برای شب عید کیفیت خوبی دارند. می‌توانیم از 20 اسفند توزیع میوه‌ها را در استان قم شروع کنیم تا قیمت میوه‌ها در شب عید تعدیل شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی کردیم که نانوایی‌هایی که در شهر قم در مسیر زائرین قرار دارند، در ایام نوروز به صورت شیفتی فعال باشند تا نان مورد نیاز زائران تامین شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: با کشتارگاه‌های استان هماهنگ کردیم تا گوشت قرمز و گوشت مرغ به صورت گرم در اختیار مردم و زائرین قرار بگیرد گوشت مرغ به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز هر روز وضعیت بازار استان قم را رصد می‌کنیم و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این ایام تعداد بازرسان خود را در شهر قم افزایش می‌دهد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 46519

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46519/عرضه-میوه-شب-عید-30-نقطه-شهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir