کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهین روزنامه شاخه سبز به مردم نیروگاه قم

9 اسفند 1395 ساعت 8:31

قم نیوز: در حالی که مردم اقوام و محلات مختلف قم در کنار یکدیگر در آرامش زندگی می کنند، نویسنده روزنامه شاخه سبز قم، به مردم منطقه نیروگاه قم توهین کرده است.


به گزارش قم نیوز، این نخستین بار نیست که در نشریات به اقوام یا مردم منطقه ای توهین می کنند اما شاید این نخستین بار در تاریخ روزنامه نگاری نه چندان طولانی قم باشد که یک نشریه به خود جرات داده است به مردم یک منطقه توهین کند.

روزنامه شاخه سبز قم که تا پیش از این سابقه انتشار چنین مطالبی را نداشته است، در شماره اخیر خود، در مطلبی نیروگاه را جنگل دانسته است!

آن چه دست مایه نوشتن چنین مطلبی در این جریده روزانه قم شده است، تیراندازی چند هفته قبل در این منطقه بوده است و ظاهرا به سبب این تیراندازی، نویسنده این نشریه به خود اجازه داده تا چنین به مردم شریف یک منطقه مهم قم از نظر جمعیتی و قومیتی حمله کنند.

به نظر می رسد مراجع امنیتی، انتظامی و مطبوعاتی قم باید به سرعت با این مطلب و رویه این نشریه برخورد کرده و در شماره بعدی این نشریه، تیتر خود را به عذرخواهی از مردم شریف قم به ویژه مردم منطقه نیروگاه اختصاص دهند و از سوی دیگر دستگاه قضائی نیز باید ریشه این اقدامات را پی گیری کند و اگر خدای نکرده مشخص شد که قصد سوئی برای بر هم زدن آرامش قم وجود دارند، ترتیبی صورت دهند تا دیگر چنین اتفاقی نیفتد.

این توهین در شماره 7 اسفند این نشریه چاپ شده است و با گذشت دو روز، این شماره از نشریه روی سایت و دیگر منابع آنلاین قرار دارد.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 46532

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/46532/توهین-روزنامه-شاخه-سبز-مردم-نیروگاه-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir