سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 46559
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

افزایش 2 هزار و 400 دستگاه آمبولانس مدرن به ناوگان اورژانس کشور در آینده نزدیک

قم نيوز : قم نیوز: 2 هزار و 400 دستگاه آمبولانس مدرن به ناوگان اورژانس کشور اضافه می شود.
افزایش 2 هزار و 400 دستگاه آمبولانس مدرن به ناوگان اورژانس کشور در آینده نزدیک
به گزارش قم نیوز؛ معاون وزیر بهداشت  محمد حاجی آقاجانی در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس هوایی استاندارد کشور در قم که در روز گذشته برگزار شد گفت:2400 دستگاه آمبولانس تا پایان دولت یازدهم وارد چرخه خدمت رسانی می شود
و در حال حاضر چهار هزار و 500 دستگاه آمبولانس در سراسر کشور فعال است.و به زودی 300 پایگاه زمینی دیگر نیز افزوده می شود.
 
محمد حاجی آقاجانی با اشاره به نیازهای کشور در زمینه اورژانس هوایی در ادامه افزود: نیاز اصلی ما 44 پایگاه هوایی و تعداد زیادی بالگردهای تخصصی با امکان فعالیت در شب می باشد. و همچنین اورژانس قم یکی از موفق ترین اورژانس های کشور است،
 
وی در پایان از خیران و افراد نیکوکار تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: پایگاهی که امروز در قم افتتاح شد، نخستین پایگاه استاندارد اورژانس هوایی در کشور می باشد که خیرین کمک کردند و امید است در سراسر کشور شاهد چنین اقدام هایی باشیم ولی ما حتی در تهران چنین پایگاه استانداردی نداریم.امیدواریم بتوانیم با تجهیز امکانات، توسعه آموزشی و نیروی انسانی و راه اندازی ببمارستان های مدرن به مردم خدمت کنیم.
 
نخستین پایگاه اورژانس هوایی استاندارد در استان قم، با همت خیرین و نیکوکاران در حدفاصل عوارضی قم - تهران و قم - کاشان به بهره برداری رسید.
 
از زمان آغاز به کار اورژانس هوایی در قم تاکنون بیش از 700 بیمار و مصدوم به وسیله بالگرد به مراکز درمانی قم منتقل شده است.
 
در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس هوایی استان قم، 11 دستگاه آمبولانس نیز با اعتبار 33 میلیارد ریال وارد چرخه خدمت رسانی شد.
 
انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci3wa5.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما