سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 46568
منبع : خبرگزاری فارس

تقاطع خضر نبي با بلوار آيت الله بروجردي مسدود شد

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از مسدود شدن تقاطع خضر نبي با بلوار آيت الله بروجردي براي انجام عمليات فاز دو بلوار آيت‌الله بروجردي خبر داد
تقاطع خضر نبي با بلوار آيت الله بروجردي مسدود شد

به گزارش قم نیوز، عباس حلوايي‌زاده با بيان اينكه پروژه آيت‌الله بروجردي از سه فاز تشكيل شده است، اظهار كرد: فاز اول پروژه حدفاصل انسجام تا ميدان نماز را شامل مي‌شود و فاز سوم آن حدفاصل شهرك قدس تا پرديسان است كه پيشرفت فيزيكي ۶۵ درصدي دارد.

وي خاطرنشان كرد:‌ فاز دوم پروژه آيت‌الله بروجردي در ميدان نماز تا شهرك قدس واقع شده كه طول تقريبي ۲ هزار و ۶۰۰ متر و عرض ۷۰ متر را دارا است.

حلوايي زاده با اشاره به عمليات انجام شده در طول پروژه، گفت:‌ خاكبرداري، روسازي، اجراي ديوار BRT، اجراي جدول‌گذاري و آسفالت و گارد ريل از جمله عملياتي است كه در اين پروژه در دستور كار است.

وي با بيان اينكه فاز دوم پروژه آيت‌الله بروجردي حدفاصل ميدان نماز واقع در انتهاي بلوار كريمي تا شهرك قدس را دربرمي‌گيرد، گفت: اكنون اين پروژه داراي پيشرفت فيزيكي بالغ بر ۹۰ درصد است و بر اساس برنامه زمان‌بندي شهرداري در اولويت كار است كه اين پروژه را تا پايان سال به بهره‌برداري برساند.

مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم خاطرنشان كرد: لازمه پيشرفت پروژه اين است كه تقاطع خضر با بلوار آيت‌الله بروجردي مسدود شود تا در يك فرصت يك هفته‌اي كل عمليات خاكبرداري، زيرسازي، روسازي بتني، آسفالت و روشنايي انجام شود.

حلوايي‌زاده يادآور شد:‌با توجه به اخذ تأييديه از شوراي ترافيك هماهنگي با مناطق چهار و پنج اين مسير تا پايان مدت بهره‌برداري از فاز دو يعني ۲۵ اسفند امسال مسدود خواهد شد.

وي تصريح كرد: شهروندان مي‌توانند از مسيرهاي جايگزين مانند بلوار وليعصر(عج) در شهرك قدس، بلوار آويني و بلوار كريمي استفاده كنند
.



انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcivwa5.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما