سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46569
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی باشگاه هدف پویان قم به مهر خبر داد؛

رتبه چهارمی تیم هدف پویان قم در پایان لیگ برتر هندبال

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم از رتبه چهارمی هدف پویان قم در پایان لیگ برتر هندبال زنان کشور خبر داد.
رتبه چهارمی تیم هدف پویان قم در پایان لیگ برتر هندبال
به گزارش قم نیوز، حامد اسماعیلی، اظهار داشت: لیگ برتر هندبال زنان کشور با قهرمانی تیم شهید چمران لارستان به پایان رسید اما نماینده استان قم در دومین تجربه لیگ برتری خود، رتبه خود را نسبت به فصل گذشته ارتقا داد و عملکرد قابل قبولی داشت.

وی افزود: تیم هندبال هدف پویان جوان در پایان لیگ برتر هندبال به مقام چهارم دست پیدا کرد در حالی که این تیم در فصل گذشته و در اولین حضور خود در لیگ برتر هندبال ششم شده بود و این نتیجه نشان داد هدف پویان قم به تدریج در مسیر رشد گام بر می‌دارد.

سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم گفت: سال بسیار سختی از نظر مالی پشت سر گذاشتیم به طوری که حداقل بودجه ممکن برای حضور هدف پویان در لیگ برتر در دسترس ما قرار گرفت و در بسیاری از موارد برای ادامه کار خود در لیگ برتر مجبور به صرفه جویی در هزینه‌ها بودیم و دست ما از نظر مالی در این فصل کاملاً بسته بود.

اسماعیلی بیان داشت: هدف پویان امسال حتی می‌توانست روی سکوی سوم لیگ برتر قرار گیرد اما در ۲ بازی رفت و برگشت برابر ذوب آهن اصفهان که رقیب ما برای کسب عنوان سومی لیگ بود اتفاقات به سمتی پیش رفت که در عین شایستگی نتیجه را واگذار کردیم اما در مجموع، عنوان چهارمی لیگ برتر را با این بضاعت و مشکلات عدیده کاملاً قابل قبول می‌دانیم.

وی عنوان کرد: هدف پویان یک تیم بسیار جوان است و این، موضوعی است که تمامی رقبای ما به آن اذعان دارند و این جوانی بدون تردید برای هدف پویان سرمایه‌ای است که در آینده، نماینده استان قم را به مدعی جدی قهرمانی تبدیل خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان قم تصریح کرد: هدف پویان شخصیت ورزش بانوان قم است و نمی‌توان از تیمی که همه بازیکنان آن بومی هستند و ۲ ملی پوش نیز در تیم ملی دارد به سادگی گذر کرد بنابراین مسئولان استانی به این باشگاه که بدون حامی مالی و با دشواری کار خود را پیش می‌برد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام /
https://qomnews.ir/vdcjhiex.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما