چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 46577
منبع : خبرگزاری فارس
جانشين ستاد خدمات نوروزي شهرداري قم خبر داد

جانمايي ۳۰ غرفه توزيع ميوه در سطح شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشين ستاد خدمات نوروزي شهرداري قم از جانمايي ۳۰ غرفه توزيع ميوه توسط سازمان ميادين و ميره و تره‌بار ياد كرد و گفت: برنامه‌ريزي مطلوبي براي جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي و پاركينگ‌هاي طبقاتي انجام شده است تا مشكلات احتمالي آنها رفع شود.
جانمايي ۳۰ غرفه توزيع ميوه در سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی با اشاره به اینکه کمیته خدمات شهری در کنار دیگر کمیته‌های استانداری فعالیت‌های خود را به صورت ویژه دنبال می‌کند، اظهار کرد: در شهرداری کمیته‌های مختلف تشکیل شده است تا بتوانیم اهداف و سیاست‌ها را به صورت مطلوب دنبال کنیم.

وی اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران را از اولویت‌های مورد نیاز در نوروز امسال دانست و اضافه کرد: آماده‌سازی کمپینگ‌ها و استراحت‌گاه‌های موقت ویژه مسافران نوروزی دنبال شده است.

جانشین ستاد خدمات نوروزی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته از ۱۷ بوستان برای چادرخواب‌ها استفاده کرده‌ایم، تصریح کرد: در سال جاری با توجه به پوشش مطلوب خدمات‌رسانی به مسافران نقاطی را به صورت متمرکز دنبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با متکدیان در ایام نوروز به صورت ویژه‌تری پیگیری می‌شود، عنوان کرد: تشکیل ستادهای مختلف با محوریت شهرداری‌های مناطق یکی از اقدامات انجام شده است تا بتوانیم در نقاط مختلف شهر فعالیت داشته باشیم.

میرهادی خاطرنشان کرد: کمیته حمل و نقل و ترافیک تابلوهای راهنما را با استفاده از زبان‌های مختلف در سطح شهر نصب کرده‌اند تا زائران و مسافران شهر کریمه اهل بیت(ع) از ابتدای ورود به شهر تا هنگام خروج از قم با مشکل خاصی مواجه نباشند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ اطلاعات مطلوبی را از حوزه‌های مختلف شهری جمع‌آوری کرده است، مطرح کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند؛ در هسته مرکزی شهر سد معبر به صفر رسیده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای دیگر نقاط شهر انجام شده است که پیگیری می‌شود.

میرهادی با بیان اینکه آماده‌باش سه هزار نفر از نیروهای ستادی و فضای سبز و فضاسازی بوستان‌ها در سطح شهر انجام شده است، اظهار کرد: نواقص سال گذشته بررسی و امسال برطرف شده است به همین علت در بوستان‌های داخل شهری نیز می‌توانیم به زائران خدمات‌رسانی مطلوبی داشته باشیم.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از جانمایی ۳۰ غرفه توزیع میوه توسط سازمان میادین و میره و تره‌بار یاد کرد و گفت: برنامه‌ریزی مطلوبی برای جایگاه‌های سی‌ان‌جی و پارکینگ‌های طبقاتی انجام شده است تا مشکلات احتمالی آنها رفع شود.

وی یادآور شد: در حوزه حمل و نقل نیز برای تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها جلسات متعددی برگزار شده است تا شهروندان و زائران شهر کریمه در ایام نوروز برای جا به جایی در سطح شهر با مشکل خاصی مواجه نباشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciywa5.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما