چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 46579
منبع : خبرگزاری فارس
در لیگ برتر و دسته اول کشور

پومسه‌روهاي قم به 4 عنوان برتر کشور دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تكواندو استان قم از موفقیت پومسه‌روهاي قم در كسب چهار عنوان اول تا سوم ليگ‌هاي دسته اول و برتر پومسه کشور خبر داد.
پومسه‌روهاي قم به 4 عنوان برتر کشور دست یافتند
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی، اظهار کرد: پومسه قم با زحمات و تلاش‌های بسیار خوب و دلسوزانه مربیان با دانش خود پیشرفت بسیار خوبی داشته و در هر حضور خود در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور برای ورزش قم افتخار آفرین می‌کند.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، این هفته پومسه‌روهای قم در بخش مردان در مسابقات هفته‌های ششم تا هشتم از دور برگشت لیگ برتر حضور یافتند، در حالی که این مسابقات به مدت دو روز در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: در کنار رقابت‌های لیگ برتر شاهد برگزاری پیکارهای لیگ دسته اول پومسه نیز بودیم و پومسه‌روهای عضو تیم لیگ دسته اول قم نیز با انگیزه بسیار بالا برای دست‌یابی به عناوین برتر مقابل رقبای خود صف‌آرایی کردند.

وی عنوان کرد: نفرات اعزامی از قم این هفته موفق به کسب چهار عنوان برتر رقابت‌های لیگ پومسه ایران شدند، در حالی که لیگ برتر پومسه با عنوان جام ستارگان به انجام رسید و لیگ دسته اول نیز با عنوان جام نشاط برگزار شد و نمایندگان قم همانند هفته‌های قبل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

جمشیدی با اشاره به نفرات تیم قم و جایگاه‌ آنها، ابراز کرد: پومسه‌روهای قم در ترکیب تیم‌ فردوس سازه فارس به مصاف حریفان رفتند و هفته‌های ششم تا هشتم مسابقات چهارمین دوره لیگ دسته اول پومسه مردان کشور که از شهریورماه سال‌جاری آغاز شده با نتایج بسیار خوب به پایان رساندند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پومسه استاندارد، محمد ملاصادقی در رده‌ سنی 18 تا 30 سال به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، محمدرضا تمیمی در رده ‌سنی 12 تا 14 سال رتبه دوم را کسب کرد و به مقام نایب‌قهرمانی رسید و محمدحسین ربانی در رده‌سنی 31 تا 40 سال سوم شد.

رئیس هیات تکواندو استان قم اضافه کرد: همچنین در بخش پومسه تیمی لیگ پومسه باشگاه‌های کشور، این هفته محمدحسین ربانی چهره شاخصی بود و در رده ‌سنی بالای 30 سال توانست با دیگر اعضای تیم در جایگاه دوم قرار گرفته و عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaomny.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما