چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 46585
منبع : ایسنا
آیت الله علوی گرگانی:

رفع مشکلات اقتصادی کشور با تقویت تولید داخلی میسر می شود

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، گفت: حل زیربنایی مشکلات اقتصادی کشور با تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی میسر می شود.
رفع مشکلات اقتصادی کشور با تقویت تولید داخلی میسر می شود
به گزارش قم نیوز، آیت‎الله‎العظمی علوی گرگانی روزچهارشنبه در دیدار با مهرداد بذرپاش گفت: یکی از مشکلات امروز کشور ما این است که سخن پراکنی زیاد است ولی مهم این است که راه حل بیان شود.
وی افزود: باید طرح‎های کارآمد و راه علاج را پیش گرفت و نه فقط به سخنان بی پایه و اساس و حتی سخنان خوب و بدون راه حل پرداخت.
وی تصریح کرد: در زمان جنگ در محاصره کامل بودیم ولی کسی ناله بر نمی‎آورد زیرا سرمایه را خودش داشت و تولیدات انجام می‎شد و کارگران مشغول فعالیت خود بودند و سرمایه در گردش بود ولی امروز کارها خراب و راکد است وکارگران محلی برای کار ندارند.
این مرجع تقلید عنوان کرد: امروزه برخی از افراد اموال مردم را می‎برند و اجازه رشد را نمی‎دهند؛ اگر همیشه تقصیرها را به گردن دیگران بیاندازیم کار حل نمی‎شود متاسفانه مسئولیت‎هایی که بر عهده گرفته شده است به خوبی عمل نمی‎شود.
آیت‎‏الله علوی گرگانی گفت: بنیه دادن به اقتصاد کشور از دیگر مراتبی است که باید در حل مشکلات به آن توجه کرد؛ باید کاری کنیم که هم مستضعفان را فعال کنیم و هم چرخ‎های کشور را از محل فعالیت همین شاغلان و مراکز تولیدی بچرخانیم.
وی تصریح کرد: در تولید باید مراقب کیفیت کار بود؛ باید مراقب باشیم که کیفیت به شکلی باشد که بازار رونق بگیرد؛ یکی از عللی که مردم از اجناس داخلی فرار می‎کنند به دلیل مشکل کیفیت است.
این مرجع تقلید عنوان کرد: اگر خلافی در کشور در عرصه‏‎های مختلف انجام نشود کشور ما جزو سرمایه دار ترین کشورها است و اگر امور به خوبی بچرخد قطعا هیچ سفره‎ای در کشور ما بی نان نخواهد بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchmmnk.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما