چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 46589
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله نوری همدانی:

انقلابی‌ها در انتخابات باید به یک اجماع برسند/تشتت میان انقلابیون منجر به شکست می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه انقلابی‌ها باید میان یکدیگر به یک اجماع برسند، گفت: توصیه بنده به انقلابیون این است که با فداکاری و زحمت خود یک نفر را انتخاب کرده تا بتوانند به موفقیت برسند چرا که با تشتت نمی‌توانند به نتیجه برسند که این هدف نیازمند از خودگذشتی و ایثار است.
انقلابی‌ها در انتخابات باید به یک اجماع برسند/تشتت میان انقلابیون منجر به شکست می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مهرداد بذرپاش نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه باید شرکت حداکثری مردم در انتخابات رقم زده شود، اظهار کرد: دشمنان اسلام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کردند که قدرت اسلام نمی‌تواند پاسخ‌گوی مشکلات باشد به همین علت به صورت مستمر جدایی دین از سیاست را مطرح می‌کردند اما امام خمینی(ره) اثبات کرد که اسلام جایگاهی فراتر از ذهن‌های مردم دارد.

وی با تاکید بر اینکه اعمال مسؤولان نظام اسلامی معرف اسلام ناب محمدی است، اضافه کرد: مردم برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری را انجام داده و اکنون شیفته اسلام هستند به همین علت باید در انتخابات زمینه حضور گسترده مردم فراهم شود.

این مرجع تقلید رفع فقر را از اولویت‌های مورد نیاز جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: در اسلام نباید فقر، ظلم و جهل وجود داشته باشد چرا که این دین مبین آموزه‌های بسیاری را به مردم انتقال داده که بر اساس آنها نباید فقر، ظلم و جهل در جامعه مشاهده شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های اسلام فقر نباید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد، عنوان کرد: از بین بردن فقر، ظلم و جهل از شعارهای نخستین اسلام است که باید نسبت به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گاه از شخص خاصی غیبت یا تعریف نمی‌کنیم. بیان تعارف مورد نظر اسلام به صورت مستمر مورد توجه قرار می‌گیرد چرا که این تعارف باید در سطح جامعه پیاده‌سازی شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی‌ها باید میان یکدیگر به یک اجماع برسند، تصریح کرد: توصیه بنده به انقلابیون این است که با فداکاری و زحمت خود یک نفر را انتخاب کرده تا بتوانند به موفقیت برسند چرا که با تشتت نمی‌توانند به نتیجه برسند که این هدف نیازمند از خودگذشتی و ایثار است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه تشتت در میان انقلابیون اقدامی در راستای شکست است، مطرح کرد: انقلابیون باید با فکر خود در یک نفر اجماع کرده و او را به میدان بفرستند تا بتوانند به نتیجه برسند.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: اگر فردی سرکار بیاید و از قبلی‌ها انتقاد کند و وعده‌های خود را عملی نکند نادرست است اسلام هیچ عیبی ندارد نباید وعده دهیم که نتوانیم آنها را عمل کنیم؛ ایران اسلامی دشمنان بسیاری دارد که این گفته‌ها در راستای کوباندن نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb9sba.rhb0wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما